מת לחיות ברוס וויליס

מת לחיות ביום טוב 5
לאחר שג'ק, בנו הבכור של ג'ון מקליין (ברוס וויליס) נכנס לצרות במוסקבה, ג'ון עושה הכל על מנת להציל את בנו הבכור. למרות שג'ק וג'ון חיים בנפרד ובעיקר לאור העובדה שג'ק התכחש לאביו במשך שנים רבות, על השניים לעבוד ביחד כדי לשמור על חייהם ועל הביטחון העולמי גם אם זה אומר שהם צריכים להשאיר את הבעיות המשפחתיות שלהם בצד. לאחר לא מאט אקשן השניים מסכלים את מזימה של הגנרל הרוסי אשר תיכנן להתנקש בחייו של נשיא ארה"ב.
שרת חינמי
multiupload 
http://www.fileflyer.com/view/a3eowBj 
מת לחיות 4

בסרט הרביעי בסדרת "מת לחיות" השוטר העקשן ג'ון מק'קליין נאלץ להלחם בקונספירציה עצומה בהיקפה, שמטרתה להפיל את מערך המחשבים והטכנולוגיה עליו מבוססת ארצות הברית - והעולם. וכמובן, שהוא צריך לעשות את זה בסגנון שלו, שך הגיבור מהסוג הישן. מסייע לו הפעם פורץ מחשבים צעיר בשם מאט (ג'סטין לונג).
 שרת חינמי
multiupload
http://www.fileflyer.com/view/z0iTVAA
מת לחיות 3

הסרט השלישי בסדרת הסרטים על ג'ון מק'ליין, השוטר המסכן בעל המזל הרע בחג המולד, הלא הוא ברוס וויליס (ארמגדון). גם את הסרט הזה, כמו את הראשון, ביים ג'ון מקטירנן (הלוחם ה-13). אדם מסתורי הקורא לעצמו "סיימון" (ג'רמי איירונס, לוליטה), משליט טרור ברחבי ניו יורק. הוא מאיים לפוצץ מטענים עוצמתיים ברחבי העיר, אלא אם כן השוטר מקליין "ישחק איתו". מקליין, יחד עם חברו החדש ( סמואל ג'קסון, ספרות זולה), נאלצים לשתף פעולה, אך עד מהרה העיניינים מסתבכים.
multiupload
שרת חינמי
http://www.fileflyer.com/view/NdSFHBc
מת לחיות 2

בערב חג המולד מושלג בעיר וושינגטון, קבוצת טרוריסטים משתלטת על נמל תעופה בינלאומי ומחזיקה אלפי נוסעים. הטרוריסטים, קבוצת חיילי קומנדו עריקים בפיקודו של קצין נוכל ורוצח, הגיעו כדי להציל מושל סמים ממשפט. הם התכוונו לכל אפשרות חוץ מאחת: ג'ון מקליין, שוטר מחוץ לתפקיד, שאחזה בו תחושת דז'ה-וו-קטלנית.
multiupload
שרת חינמי
http://www.fileflyer.com/view/m01S4Bc
מת לחיות 1
http://www.up2me.co.il/images/68667665.png
תקציר הסרט "מת לחיות 1" : ג'ון מקליין (וויליס), שוטר ניו יורקי קשוח, מגיע ללוס אנג'לס כדי לבקר את פרודתו (בוני בדיליה, בחזקת חף מפשע) ולברר אם עוד אפשר להציל משהו. שעה קלה אחרי שהגיע לבניין "נקטומי" בו אשתו מועסקת, והנה מתחיל האקשן. חבורה נכבדת של טרוריסטים אירופים (שהם סתם שודדים) בהנהגתו של הנס גרובר (אלן ריקמן, "דוגמה") משתלטת על הבניין, ולוקחת את מנהלי החברה כבני ערובה. ג'ון אינו אומר נואש ומטפל בפושעים אחד לאחד. הסרט היה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריות סאונד ואפקטים מיוחדים .
שרת חינמי
multiupload
http://www.fileflyer.com/view/y3F1hAT

תגובה 1:

  1. I really like what you guys tend to be up too. This kind
    of clever work and coverage! Keep up the good works guys I've added you guys to my personal blogroll.


    Here is my site ... diskwarrior serial

    השבמחק