מהיר ועצבני ווין דיזל Fast and Furious

מהיר ועצבני 6
 "מהיר ועצבני 6" הינו הסרט השישי בסדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני". דומיניק (וין דיזל) והצוות שלו משתפים פעולה עם הסוכן הפדרלי לוק ("דה רוק") כדי לעצור חבורת פושעים מסוכנת הפועלת ברחבי אירופה. עוד מככבים: פול ווקר, מישל רודריגז, גל גדות.
http://www.fileflyer.com/view/aVoScAf
multiupload
מהיר ועצבני 5
 http://mscwza.walla.co.il/archive/1013964-5.jpg
 תקציר הסרט "מהיר ועצבני 5": (באנגלית: Fast Five) דומיניק (דיזל) ובריאן (ווקר) חוזרים לסרט החמישי בסדרת ''מהיר ועצבני'' -ופעם נוספת מסתבכים עם החוק ועולם הפשע. בפעם הזו הם נגררים יחד עם חבריהם לתוך מאבק אלים מול סוחר סמים רצחני ובין היתר מצטרפים למרדף יחידת עילית של משטרת ברזיל ומפקדם הקשוח (רוק) הרודפים אחריהם על מנת לעצור אותם במשימתם.
 חלק 2
 חלק 1
מהיר ועצבני 4
http://www.up2me.co.il/images/48564170.png
וין דיזל ופול ווקר חוברים שוב לפרק האולטימטיבי של סדרת סרטי מהיר ועצבני המבוססת על קצב מואץ. בסרט האקשן החדש הם חוזרים לרחובות בהם הכול התחיל ומצטרפים למישל רודריגז וג ורדנה ברוסטר כדי לחצות בדהרה את לוס אנג לס ולקרוע את המדבר המקסיקני במכוניות אקזוטיות. כשהם חוזרים ללוס אנג לס בעקבות פשע, ניצתת מחדש האיבה בין העבריין לשעבר והנמלט דום טורטו, לבין הסוכן בריאן או קנור. אבל כששניהם עומדים יחד מול אויב משותף הם מבינים שכדי לגבור עליו הם חייבים להיכנע ליחסי האמון החדשים והלא בטוחים ביניהם. בין מרדפי שוד וזחילה במנהרות מעבר לגבול שני הגברים מגלים שהדרך היחידה לנקום היא לעשות את הבלתי אפשרי מאחורי ההגה.
http://www.fileflyer.com/view/unuNNC5
מהיר ועצבני 3
 http://www.sratim.co.il/contents/images/1/3011.jpg
 מהיר ועצבני 3 - שון בוזוול (לוקאס בלאק) הוא זר אשר הכניס את עצמו לתחרויות שתמיד הוא יפסיד בהן. למרות זאת התחרויות, הם רק זמניות, והם עוזרות לשכוח את הבית ואת העולם שמסביבו, ובעיניי הרשויות הוא לא ממש פופולרי. כדי לא לשבת בכלא, שון נשלח לגור עם אבא שלו, בטוקיו שביפן. למרות ששון לא מסתגל למקום החדש, לא לוקח לו זמן למצוא אקשן, כשאמריקאי בשם טווינקי (באוו וואו) מראה לו את עולם המירוצים של טוקיו.
 http://www.fileflyer.com/view/VkisFAm
מהיר ועצבני 2
 
 רשויות החוק במיאמי מנסות כבר זמן מה לשים יד עלקרטר ורון (קול האוזר) המשתמש בעסקי היבוא/יצואשלו ככיסוי לקרטל בינלאומי להלבנת כספים.ורון נמצא במעקב כבר שנה שלמה, אבל חוץ מהקשר שלולמירוצי מכוניות בלתי חוקיים, לא העלו הרשויותדבר והן פונות לאוקנור על מנת שיעשה את מה שהואיודע הכי טוב, לדבר וללחוץ על הדוושה.בריאן אוקנור (פול ווקר), הוא כעת שוטר שירדמגדולתו לאחר שנפל קורבן למעורבותו בעולם מרוציהמכוניות הליליים של לוס - אנג'לס.מבחינתם של הבוסים הקודמים שלו הוא חיבל באחת החקירות הכיגדולות כשזהותו כשוטר מוסווה התגלתה.עכשיו הוא בעיר אחרת, במיאמי ולפניו ניצבת אפשרות חדשה.אבל לאוקנור יש תנאים משלו לפני שהוא לוקח על עצמו את הג'וב שעשוי להחזיר אותו למקצוע, הוא אינו מרוצה מרשימת משתפי הפעולה הפוטנציאליים ודורש לעבוד עםחבר ילדות שלו ואסיר לשעבר, רומן פירס (טייריזגיבסון).רשויות החוק, ובראשם הסוכן מרקהאם(ג'יימס רמאר) מציעים לפירס עסקה,לעבוד עםאוקנור בתמורה למחיקת התיק שלו.עכשיו ניצבים השניים, השוטר לשעבר והאסיר לשעבר, בפני הזדמנותאחרונה לשיקום שמם אבל הקווים מיטשטשים בשנית עםהופעתה של שוטרת מוסוות, מוניקה פואנטס (אווהמנדס), שהיא המפתח לעולמו של ורון ויתכן שגםחולקת אתו את מיטתו.רחובות מיאמי, אקדחים, רציחות, משטרה, גלגליםושוטר אחד לשעבר שאין לו מה להפסיד.הקיץ הזה חוצים את הקווים פעם נוספת
 http://www.fileflyer.com/view/P7705YGN16JLCm
מהיר ועצבני 1
 http://downcenter.me/u/4/DC-4264691.jpg
יש להם את האדרנלין ואת המכונות האכזריות. אך יותר מכל, יש להם את הצורך העז למהירות. ברחובותיה המסעירים של לוס אנג'לס, כל לילה הוא מרוץ לאלופים. הבעיה מתחילה כאשר יש זעם חדש ברחובות. הם יודעים שהוא קשוח, הם יודעים שהוא זריז, אולם מה שהם אינם יודעים זה שהוא בלש משטרה סמוי, שנשלח במטרה לעצור את הכנופיה המבצעת מעשי שוד בעזרת נהגי מרוץ מקצוענים.
http://www.fileflyer.com/view/3LobFBf

12 תגובות:

  1. הלינק של מהיר ועצבני 4 פקע אם תוכל לעדכן א"ז תודה

    השבמחק
  2. יש את 6 מורידים תשים אם אתה יכול

    השבמחק
  3. אחי יש אכות יותר טובה?

    השבמחק
  4. אתה יכול להשים את 6 על f2h

    השבמחק
  5. בחמש הוא לא נותן להוריד
    כתוב לי שאני הולך להוריד קובץ ישן ויש אפשרות רק למשתמש פרמיום
    אפשר לתקן ?

    השבמחק
  6. אתה יכול להשים את 6 על השרת החינמי שעובד בסלולארי (כמו ברווק) או על f2h ובפחות משקל?

    השבמחק
  7. לא נותן לי לראות את מהיר ועצבני 6

    השבמחק
  8. מהיר ועצבני 1 לא פועל

    השבמחק
  9. 6 זה הכי חדש שיצא ער היום במהיר ועצבני ?

    השבמחק
  10. מתי יהיה 7 ?

    השבמחק