הצד הלא נכון של עיר

http://sratim.co.il/contents/images/9/85729.jpg
בובי (RVD-רוב ואן דאם) הוא נחת לשעבר ואיש משפחה בהווה  שמנסה לחיות את חייו בשקט. ביום בהיר אחד נכנס שכן חדש לביתו ומזמין אותו לצאת איתו למועדון,שם אישתו כמעט נאנסת ואילו הוא שניסה להגן עליה מסתבך עם אנשי  העולם תחתון שמציעים עליו פרס כספי. בעת צרה ניגש לחברו (דייב באטיסטה) מימי המרינס על מנת לגבות את חובו על שהצילו בעבר.
http://www.fileflyer.com/view/L72SDB55DX51DC

נערה עם קעקוע הדרקון

http://bestthrillers.com/wp-content/uploads/2010/08/Girl-with-the-Dragon-Tattoo-Movie-Poster-Swedish-Version.jpg
"הנערה עם קעקוע דרקון" מבוסס על הספר הראשון בטרילוגיית ה"מילניום" מאת הסופר השבדי סטיג לרסון. לפני ארבעים שנה , הארייט ואגנר (אווה פרולינג) , נעלמה במהלך אירוע משפחתי שנערך באי שהיה שייך ובו גרו בני משפחת וגנר המורחבת. גופתה מעולם לא נמצאה. הדוד שלה משוכנע כי היא נרצחה וכי הרוצח הוא אחד מבני המשפחה הענפה והמסואבת שלו. הוא שוכר את העיתונאי מייקל בלומקויסט (מייקל ניקויסט), ששמו הוכפש , ואת ליסבת סאלאנדר (נומי ראפיס), האקרית מחשבים מבריקה וחסרת רחמים , כדי לחקור את הפרשה. כשמייקל וליסבת קושרים את היעלמותה של הארייט למספר מקרי רצח מוזרים שהתרחשו ארבעים שנה קודם לכן , הם מתחילים לחשוף היסטוריה משפחתית חשוכה ומבעיתה. אך משפחת וגנר היא משפחה מסתורית ובלמקויסט וסאלאנדר עומדים לגלות כמה רחוק יכולים בני המשפחה ללכת כדי להגן על עצמם.
חלק 2
חלק 1

מלחמת האופל

מלחמת האופל 4
alt
לאחר שסלין הייתה בשבי במשך 12 שנים על ידי בני האדם, היא מצליחה לברוח. אבל העולם השתנה, בני האדם מודעים לקיומם של הערפדים ואנשי הזאב והם פתחו במלחמה שמטרתה היא להשמיד את שני הגזעים. סלין יוצאת בראש היצורים כדי להתמודד מול בני האנוש במלחמה שהוכרזה עליהם.
http://www.fileflyer.com/view/GPbs5Bq
מלחמת האופל 3
 alt
 לן וויסמן, ממפיקי הסרטים, הצהיר כבר לפני שנתיים כי מלחמת האופל תוכננה מראש כטרילוגיה. הפקת הסרט השלישי נמצאת בשלבים מתקדמים ולמרות שטרם שוחררה הודעה רשמית, יש כאלו המוכנים להישבע שהסרט יגיע לאקרנים כבר בינואר הבא. על כל פנים, הסרט החדש עומד להיות פריקוול לסרט הראשון. שם הסרט: ?Underworld 3: the Rise of the Lycans?. פטריק טטופולוס, שהיה אחראי על האפקטים של היצורים בשני הסרטים הראשונים, יביים. דני מקברייד, שכתב את השניים הראשונים, כתב גם את הסרט החדש. אך רוב השחקנים מן הסרטים הקודמים כולל קייט בקינסייל המהממת לא חוזרים לסיבוב השלישי וכך גם הבמאי.
http://www.fileflyer.com/view/04UIqA5
 מלחמת האופל 2
 alt
 סרט ההמשך לסאגת הערפדים ואנשי הזאב מתחיל בדיוק מהמקום בו הסתיים הסרט הראשון. המלחמה נמצאת בשיאה, סלינה היא ערפדה ולוחמת מיומנת בחיסול אנשי זאב. היא מאוהבת בבחור תמים בשם מייקל קורבין שמוצא עצמו במרכז מלחמת הגזעים הקטלנית הזו והופך למוטציה בעלת כוחות על המשלבת בין הערפדים לאנשי זאב. השניים נמלטים משני הגזעים המעוניינים בהכחדתם. הם רק לא יודעים שמרקוס, הערפד הקדום ביותר התעורר משנתו והוא לא מתכוון להשאיר את השניים בחיים.
 http://www.fileflyer.com/view/BFTsGCg
מלחמת האופל 1
alt
במשך מאות שנים, שני גזעים התפתחו בהיחבא לצד בני האדם הערפדים האריסטוקרטים והמתוחכמים, ואנשי הזאב האלימים. עבור האנושות, קיומם הוא רק אגדה. אבל עבורם, המאבק ביניהם הוא ממשי בהחלט ויסתיים רק כאשר גזע אחד ישמיד את השני. במהלך הקרבות המתישים ביניהם, סלין (קיית בקינסייל), לוחמת ערפדית, מגלה, כי נרקמת מזימה בקרב אנשי הזאב לחטוף רופא בן אנוש, מייקל. אחרי מעקב ממושך אחרי מייקל (סקוט ספידמן) ברחבי העיר, נוצרת בין השניים מערכת יחסים מיוחדת. כאשר אנשי הזאב מתכננים את צעדם הבא, סלין מקדימה אותם ומונעת מהם את חטיפתו של מייקל. תוך כדי המרוץ המטורף להציל את מייקל ולחשוף את מטרותיהם של אנשי הזאב, סלין מגלה סוד כמוס אשר חשיפתו תזעזע את שני השבטים הלוחמים ? תוכנית זדונית אשר תביא לעולם טורף חדש המאחד את כוחות שני הגזעים ואשר יטה את כף המאזניים לטובת אנשי הזאב, שהפסידו את כל הקרבות לאורך מאות שנים.
חלק 2
חלק 1

היטמן

http://www.sratim.co.il/contents/images/0/24830.jpg
סוכן 47, (טימותי אוליפנט, "מת לחיות 4"), נולד כדי להיות רוצח. הקוד הגנטי שלו הונדס משילוב של רוצחים קטלניים, הוא חונך על ידי טובי המתנקשים בחסות פלג מסתורי של הכנסייה הקתולית והפך לכוח קטלני שמטרתו היא לחסל פושעים.הוא מבריק וכריזמטי ושיטת הפעולה שלו פשוטה ונקיה. הוא מקבל מידע על המטרה שלו, נכנס בשקט, מחסל ועוזב את המקום מבלי להותיר אחריו סימן או זכר.סימני ההיכר שלו הם דיוק בלתי מתפשר, כבוד וגאוה מקצועית, אבל אפילו הוא אינו מצליח לקחת בחשבון את המהפך העומד להתרחש בחייו ? התעוררות מצפונו והרגשות המתפתחים בקרבו כלפי אחת מקורבנותיו. אישה יפה ומסתורית (אולגה קורילנקו), שמתגלה כהרבה פחות מתוקה ועדינה משחשב. מה שמתחיל כמשימת חיסול נוספת מתגלה כמלכודת ושערורייה פוליטית עולמית, הגורמת לסוכן 47 לברוח בכל רחבי אירופה מהצבא הרוסי והאינטרפול.
mp4-fileflyer

האחד גט לי

http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_2871_1298480129_77_thumbnail_big.jpg
גבריאל יולאו (לי), הוא שוטר המתעמת עם האלטר אגו, המאוד מרושע של עצמו שהגיע מיקום מקביל במטרה להרוג אותו. הציד מגיע לשיאו בקרב אלמותי בין הטוב לרוע המשנה את תפיסת המציאות של גבריאל וגורם לו לבחון מקרוב את הרוע שטמון בו. גלים של חיים חלופיים קיימים ביקומים חלופיים. עובדה זו מקובלת ע"י כל מי שעובד במשרד הרב יקומי לרבות סוכניו של המוסד, כשהיוצא דופן הוא הסוכן לשעבר גבריאל יולאו. יולאו, עבר 123 עולמות כדי לחסל בכל אחד מהם את האנרגיה של כפיליו. כל רצח מגביר את כוחו, הנשאב מאותם כוחות חלופיים, המעניקים לו עוצמה על אנושית במטרה להפוך בסוף התהליך - האחד והיחיד. איש אינו יכול לשער את העוצמה של אותו פנומן, ומה יקרה לאיזון העדין בין כלל העולמות אם הוא יצליח להשלים את משימתו. גבריאל יולאו האחר - הידוע בכינויו גייב, הוא הגל האחרון בחיים החלופיים, המעיב על מטרתו הסופית של יולאו. הוא נחשב לאחד מאנשי החוק המכובדים של לוס אנג'לס, עובדה שלא מסייעת לו כאשר יולאו חודר לעולמו. אבל הצלת עצמו - כסיכוי היחיד לשרוד - אינה כרוכה רק בחיסול התאום הרע מהיקום האחר, שכן לסוכני המוסד הרב עולמי יש הוראות ברורות להשמיד גם אותו כדי שהוא לא יתפוס את מקומו של "האחד".
http://www.fileflyer.com/view/GIUO70NFFHYQBm

מה שקורה בווגאס

http://www.sratim.co.il/contents/images/3/43323.jpg
הסיפור מתרחש בעיר החטאים הנודעת לשמצה לאס-וגאס, וסובב סביב שני זרים ג'ק (אשטון קוצ'ר) וג'וי (קמרון דיאז) שנפגשו לאחר שבשל טעות, קיבלו אותו חדר במלון. לאחר שתקנו את הטעות יצאו להסתובב יחד בעיר, התחברו וכפי המתברר למחרת בבוקר- גם התחתנו. הכל היה מסתדר מהר, אלמלא זכה ג'ק בשלושה מליון דולר בעזרת המטבע שזרקה עליו ג'וי. גם ג'וי וגם ג'ק רוצים  את הכסף וביטול הנישואים, אך השופט לא ממהר מאוד להשביע את רצונם וגוזר עליהם לגור יחדיו למשך חצי שנה. כל אחד מהשנים מנסה לשגע את השני, אך מגלה שבעצם אכפת לו ממנו למרות הכל - אבל האם זה כבר מאוחר מדי?
http://www.fileflyer.com/view/ZxLRuBp

גבר מי שמטפלת וין דיזל

http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_2874_1298482060_27_thumbnail_big.jpg
הסרט מספר על סוכן ללא מחסה, שאחרי שהוא נכשל בהגנה על מדענים ממשלתיים חשובים, לומד שהמשפחה של האדם בסכנה. במאמץ לכפר על מעשיו, הוא מסכים לדאוג לילדים של האדם רק כדי לגלות שלשמור על ילדים היא המשימה הקשה ביותר שלו.
http://www.fileflyer.com/view/MWNQLCRO1B8E

הענק הירוק

http://www.sratim.co.il/contents/images/IL/6/36966.jpg
סרט על עלילות הענק הירוק. הפעם על ההגה הבמאי של סרטי "המשלח" ו"ללא מחסום". ברוס באנר מחפש אחרי תרופה שתעלים את הענק הירוק המשתלט על גופו בכול פעם שהוא מתעצבן, אבל נתקל באויב גדול ומסוכן יותר.
http://www.f2h.co.il/e05kj7kc2ob
http://www.fileflyer.com/view/XAU5RUR8LWKS5

דם ועצם

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/40/Blood_and_Bone.jpg
סרט בסגנון הסמוראי המודרני, עם צוות שחקנים קשוח ומיומן. אייזיה בון, אסיר לשעבר, נלחם למען הצדק ועל חייו בעולם קרבות הרחוב המחתרתי, המשלב אומנויות לחימה ופשע. הסרט מציג כמה מהלוחמים הקשוחים ביותר של אומנויות הלחימה כיום, לצד שחקנים מוכרים ובעלי שם. סרט דרמה-אקשן חזק וקשה מאוד.
http://www.fileflyer.com/view/WI01VZOSM7V2Co

להרוג בחסות החוק סטיבן סיגל

http://www.sratim.co.il/contents/images/7/57007.jpg
הבלש ג'ייקוב סטילוול (סטיבן סיגל) הוא אחד מבלשי מחלק הרצח המפורסמים ביותר בארה"ב.
דרך ההתמודדות שלו נגד האלימות ברחובות והטיפול שלו בפושעים היא אגדית בקרב השוטרים.
אבל בתיק האחרון שלו הוא נתקל ביריב הולם, לאזרוס, רוצח סדרתי שמטיל אימה בעיר
על התושבים. הייאוש של ג'ייקוב מוביל אותו למרדף חסר מעצורים אחרי לאזרוס ברחובות
העולם התחתון של ממפיס שמלאה באלימות חסר התחשבות ובסקס ברחובות.
http://www.fileflyer.com/view/JLBZPBKLHDVEDF

יחצן המסיבות

יחצן המסיבות 2 עליתו של טאג'
יחצן המסיבות 2 : עלייתו של טאג' לצפייה ישירה
יחצן המסיבות 2: עלייתו של טאג' הוא סרט ההמשך ללהיט הקולנועי ההיסטרי משנת 2002. טאג' (קאל פן) מהסרט הראשון, מסיים את הלימודים בתיכון קולדיג' וטס לאנגליה לאוניברסיטה המכובדת אוקספורד להמשיך את המסורת של אביו תוך כדי שהוא מקפיד לבלות במסיבות כל היום עם בנות יפות.
http://www.fileflyer.com/view/W7UKYTDSKX10Bz
יחצן המסיבות 1

קומדיה פרועה מבית "נשיונל למפון" ובבימויו של וולט בקר ("להתחתן או לא?"). ואן וויילדר (ראיין ריינולדס, "בלייד:טריניטי") לומד בקולג' זו השנה השביעית. את מרבית זמנו הוא מעביר באירגון מסיבות וערבי התרמות לסיבות שונות ומשונות. כאשר אביו (טים מת'יסון, "בית החיות") מחליט שהגיע הזמן ל"אהבה קשוחה", הוא מודיע לו חגיגית שהוא מפסיק לשלם את דמי הלימוד, מה שדוחף את ואן להפוך למארגן המסיבות המושלם. בד בבד מתבקשת גוון (טארה ריד, "ביג לבובסקי"), עיתונאית בעיתון הקולג', לעשות עליו כתבה. ואן עסוק מדי בארגון מסיבות בכדי לקחת חלק פעיל בהכנת הכתבה, וגוון כותבת את הכתבה דרך ראיונות עם אנשים שמכירים אותו. התוצאה מאוד לא מחמיאה, למורת רוחו של ואן. הוא מחליט לפנות זמן לכתבה, ומבקש מגוון להתחיל שוב, והפעם לנסות לברר מי הוא באמת ואן וויילדר. חוץ מזה הוא גם מחפש את קרבתה האינטימית, אבל הבעיה היא שיש לה חבר סנוב בלימודי רפואה, שמאוד לא מרוצה מכמות הזמן שהם מבלים יחד.
http://www.fileflyer.com/view/4XUJQME2X4RODl

מסע אל בטן האדמה

http://www.sratim.co.il/contents/images/4/43714.jpg
מבוסס על ספרו הנודע של ז'ול וורן. טרבור (ברנדן פרייז'ר, "המומיה", "קראש" ועוד) הוא מדען שהפך לבדיחה בעולם האקדמי בגלל התיאוריות המוזרות שלו. אבל במסע לאיסלנד, הוא ואחיינו שון (ג'וש האצ'רסון, "ממלכת טראביתיה") נתקלים בתגלית מדהימה - עולם תת-קרקעי שלם שמעולם לא נחקר. השניים כמובן לא עומדים בפיתוי, והם נסחפים להרפתקה שתקבע הרבה יותר מאשר את גורלם האישי. בממלכה הזו שהשניים מגלים קיימים שלל יצורים מוזרים בנוף מהמם ומוזר שנוצר בטכנולוגיה מדהימה. הבמאי, אריק ברוויג, אשף האפקטים המיוחדים וזוכה פרס האוסקר להישג מיוחד על האפקטים ב"זיכרון גורלי" עם ארנולד שוורצנגר, הוא שעזר להתאים את התסריט לאפשרויות שמציג פורמט התלת-מימד. תתכוננו להתפלא בכל רגע מחדש..
http://www.fileflyer.com/view/IWMEYGO71CKCDF

השוטר מבברלי הילס אדי מרפי

http://sratim.co.il/contents/images/3/1193.jpg
המשך שלישי לסרט המוצלח מ-1984, וגם הפעם אחראי על הבימוי ג'ון לנדיס ("אמזונות על הירח"). המשך עלילותיו של אקסל פולי הכריזמטי (אדי מרפי, "שחק אותה סטאר"), והפעם, אקסל חוקר רשת גנבי מכוניות. החקירה מביאה אותו לפארק שעשועים בדרום קליפורניה שם הוא מגלה בית חרושת קטן לכסף מזוייף, המנוהל על ידי שני האנשים שרצחו את הבוס שלו. קומדית אקשן מצחיקה, אשר כל כולה קודש קודשים לדמותו האלמותית של אקסל פולי המשעשע.
חלק 2
חלק 1
http://sratim.co.il/contents/images/4/1744.jpg
סדרה של גנבות גדולות מתרחשת בברלי הילס ע"י כנופיה שנקראת כנופיית אלפבית בגלל האותיות שמשאירים במקום האירוע, לאחר שמפקד משטרת בברלי הילס בוגומיל נורה בגלל שעלה על רמזים בחקירה מגיע אקסל לעזור לחברה הישנים לפתור את התיק ולתפוס את האחראים לירי בחברו בוגומיל.
חלק 2
חלק 1
http://sratim.co.il/contents/images/8/528.jpg
כאשר חברו הטוב של אקסל מיקי מגיע לבקר אותו בדטרוייד הכול טוב ויפה עד שמיקי נהרג ע"י בחור בשם זאק ואקסל רודף אחריו עד לבברלי הילס שם נתקל במשטרת בברלי הילס אשר מצוותת אותו אם שני בלשים נוספים כדי שישגיחו עליו, העלילה מסתבכת כאשר מתברר שחברתו של מיקי עובדת בגלריה שבבעלות הבוס של הרוצח ואקסל נאלץ גם לנסות לפתור את התיק וגם להשגיח על ידידתו.
חלק 2
חלק 1

מיליארד סיבות לשוד אדי מרפי

http://mscwza.walla.co.il/archive/1167418-5.jpg
ג'ון קוואקס, ניהל בעשר השנים האחרונות את בניין המגורים היוקרתי והמאובטח ביותר בניו-יורק. תחת העיניים שלו שום דבר לא עבר בלי ששם לב אליו. בדירה הגבוהה ביותר בבניין של ג'ון נמצא במעצר בית המנהל הגדול של הוול סטריט ארתור שואו לאחר שנתפס בגניבה של 2 מילארד דולר מהמשקיעים שלו. הפגיעה הקשה ביותר בגניבה של שואו הייתה בפנסיה של עובדי הבניין שבו ג'ון עובד. כאשר יש להם מספר ימים בלבד לפני שארתור שואו חומק עם הפשע המושלם, הצוות של ג'ון פונה אל פושע קטן כדי שיעזור להם במשימה כמעט בלתי אפשרית.... לגנוב את מה שהם חושבים שנמצא אצלו בדירה.
חלק 2
חלק 1

יס מן גים קארי

http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_4870_1298480686_31_thumbnail_big.jpg
קארל אלן, בחור שלא ראה הצלחות גדולות בחייו עם דגש על המילה "לא"! לפחות עד שהוא מצטרף לתוכנית אימון אישית המבוססת על התחייבות פשוטה אחת: אמור "כן" להכול... ולכל דבר. שחרור מפלצת ה"כן" משנה את חייו של קארל לחלוטין באופן מדהים ובלתי צפוי. הוא מקודם בעבודה ואף זוכה להזדמנות חדשה בתחום הרומנטי, אך נכונותו לנצל כל הזדמנות הנקרית בדרכו עלולה להפוך טובה מדי עבורו.
http://www.fileflyer.com/view/GTGL5079XH7CCD

הנקוק וויל סמית

http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_4023_1298480630_36_thumbnail_big.jpg
כל אחד יודע שעם כוח גדול באה אחריות גדולה - כל אחד חוץ מהנקוק (וויל סמית', "אני האגדה"), סופר הגיבור המקומי של לוס אנג'לס, סרקסטי, נוח להתפרץ ומאוד לא צפוי. לא באמת אכפת לו מההרס העצום שהוא זורע בדרכו להציל חיים, ולציבור מתחיל להמאס. תושבי העיר אסירי תודה על עשרות האנשים שהוא הציל ממוות בטוח, שלא תבינו לא נכון - אבל הם פשוט תוהים למה מגיע להם דווקא את איש ההרס הזה. להנקוק לא אכפת ממה שאומרים עליו - עד שהוא מציל את חייו של מנהל יחסי הציבור ריי אמבריי (ג'ייסון בייטמן, "משפחה בהפרעה). הנקוק מבין שאולי בכל זאת יש לו צד פגיע - צד יחסי הציבור - והוא הופך לאתגר הגדול של מנהל יחסי הציבור המצליח שנחוש בדעתו להפוך את הנקוק לגיבור על דגול כמו בקומיקסים, למורת רוחו של אישתו (שרליז ת'רון, "הג'וב האיטלקי").
http://www.fileflyer.com/view/SZMGQPQ1KLJFDT

איזו מין שכנה

http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_2698_1298482785_31_thumbnail_big.jpg
נגיד שאתה בן 18 ממוצע, השכנה החדשה שלך בבית ממול, היא הבלונדינית הלוהטת ביותר בעיר, ויש לה תחביב, היא מאד אוהבת להתפשט מול חלון פתוח. האם יש סיכויי שתציץ לחדר שינה שלה? מת'יו לא הצליח להתאפק, הוא מציץ ונפגע. השכנה הלוהטת ששמה, דניאל תופסת אותו ודורשת פיצוי: הוא ראה את שלה, עכשיו הוא צריך להראות את שלו, והיא לא מוכנה לקבל תירוצים. מת'יו מוצא עצמו עם תחתונים מופשלים באמצע הרחוב ומאוהב עד הגג. מת'יו מתחיל לחזר אחרי דניאל, המוקסמת מתמימות נעוריו. אין זה פלא, דניאל עצמה, איננה תמימה כל כך, היא מסתירה ממנו את הפרנסה האמיתית שלה, כוכבת סרטי פורנו. האם מת'יו ינטוש אותה בגלל עיסוקה השנוי במחלוקת או יצא לקרב למען אהבה?
http://www.fileflyer.com/view/EMEQLKWWGH2JD2

מאחורי קווי האויב קולומביה

http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_5054_1298480297_19_thumbnail_big.jpg
חיילי קומנדו ימי אמריקאים יוצאים במתקפה על הכוחות המיוחדים הקולמביאנים בכדי לנקות את שמם ולשחרר בן ערובה מידיהם.
http://www.fileflyer.com/view/0640WMY84I2IDn

המצאת השקר

http://sratim.co.il/contents/images/4/44514.jpg
קומדיה. תארו לכם עולם בו איש לא משקר לרעהו, כולם דוברי אמת בכל דבר עד לרמת גיחוך. האחד אומר לאחר, "לא אהבתי אותך מעולם", והאחר עונה לו בתשובה, "לא ידעתי את זה, טוב שאמרת".מה יהיה במקרה של אהבה חרמנות וסקס?הקומדיה ההזויה הזו מתרחשת בעולם שבו באמת אף אחד מעולם לא שיקר, עד שמישהו קולט את העניין וקופץ על ההזדמנות למען ריווחו האישי.
http://www.fileflyer.com/view/B75KNDMHPR25BL

שוטרים על הפנים ברוס וויליס

http://sratim.co.il/contents/images/2/79622.jpg
קומדיה, פשע, פעולה. ג'ימי (ברוס וויליס)  ופול (טרייסי מורגן)  הם שני שוטרים שהושעו לחודש מהמשטרה ללא תשלום ג'ימי צריך כסף כדי לשלם על חתונת ביתו הקרבה. הוא מגיע למצב נואש בו הוא מתחייב למכור קלף בייסבול יקר ערך כדי לקבל את הכסף כדי לשלם על החתונה. אך הקלף נגנב ממנו רגע לפני שהכל מסתדר, והוא מגיע לידיו של סוחר סמים אכזרי, וג'ימי ופול חייבים להשיג את הקלף מהר.
http://www.fileflyer.com/view/NXGYWMLVXN4UDD

התחרות

alt
כל 7 שנים, בעיר תמימה למראה מתרחשת "התחרות". קרב מלכותי בין 30 המתנקשים הטובים בעולם. המנצח, המתנקש שישאר בחיים אחרון זוכה בפרס של 10 מיליון דולר והתואר "המתנקש הטוב בעולם".
http://www.fileflyer.com/view/56AB3YOAG2XVDR

2 צעדים על הקבר - 2 צעדים למוות גט לי

alt
מותחן אומנויות לחימה מאת הבמאי אנדז'יי בארטקוביאק ("בשם החוק", "רומאו חייב למות"). פושע בינלאומי מסוכן (מארק דקסקוס, "דרייב") חוטף את בתו של פייט, מנהיג כנופייה (די.אם.אקס, "קיץ אחד של סוטול"), כחלק משוד יהלומים גדול. השוטר סו (ג'ט לי, "רומאו חייב למות") נשלח לחקור, וכך נוצר שיתוף פעולה בלתי צפוי בין כנופיית הגנבים לבין השוטר כדי להשיב את הבת האובדת.
http://www.fileflyer.com/view/2OL600462YQ3Bf

שואוטיים

alt
הבלש מיטץ' פרסטון ממשטרת לוס אנג'לס (רוברט דה נירו) לא מרבה בדיבור, סבלנות היא לא הצד החזק שלו ועל סיגנון לא מדברים... כל מה שהוא רוצה הוא שיעזבו אותו לנפשו לעשות את עבודתו בדרך בה הוא עושה אותה כבר 20 שנה.
http://www.fileflyer.com/view/I3C2APX8KKP2CS

נולד להרוג סטיבן סיגל

alt
סמואל הא סוכן אינטרפול שמוצב במזרח אירופה משימתו היא ללכוד את סוחרי הנשק באזור כשחקירתו מתקדמת הוא נחשף לקרבות קשים בין שני כנופיות יריבות כשאחד מאנשיו נהרג במהלך החקירה סמואל יוצא למסע נקמה תוך שימוש במיומניות הלחימה שלו הוא רודף אחרי אלו שאחרים למות אנשיו
http://www.fileflyer.com/view/W79OO6FZKYDVu

איקרוס דולף לונדגרן

alt
אדוארד ניהל במשך שנים חיים כפולים – כולם מכירים אותו כאיש משפחה, אב לילדה העובד כאיש מכירות בבית השקעות, אך איש לא יודע על עברו כסוכן רדום של ה-KGB תחת שם הקוד "איקרוס". לאחר נפילת הגוש הסובייטי הוא שימש במשך שנים כרוצח שכיר עבור המאפיה הרוסית בארה"ב. כעת הוא מנסה להשאיר את עברו האפל מאחור, אך זה שב לרדוף אותו והוא נאלץ לצאת להילחם על חייהם של היקרים לו מכל. "כל מי שמתעניין בסרטי פעולה אמיתיים צריך לצפות בסרט
http://www.fileflyer.com/view/R3T2RW7ZGPVKt
המלאכיות של צארלי

החידוש של הלהיט משנות השבעים, אודות 3 נשים שעובדות עבור גבר מיסתורי ועוזרות לו במלחמה בפשע.
פרק 7
פרק 6
פרק 5
פרק 4
פרק 3
פרק 2
פרק 1

יש לה ביצים


כולם מסתירים סודות: דיוק רוצה את אוליביה, שאוהבת את סבסטיאן, שהוא בעצם ויולה שאחיה יוצא עם מוניק ששונאת את אוליביה, שרוצה את דיוק כדי שיגרום לסבסטיאן לקנא. סבסטיאן שהוא בעצם ויולה מקנאה כי היא דלוקה על דיוק שחושב שהיא בן. למי שלא מבין, מדובר בעיבוד מודרני לבני הנעורים למחזה הקלאסי של שייקספיר "הלילה ה-12". כוכבת נבחרת הכדורגל לנשים של התיכון, ויולה, מגלה שסוגרים את הקבוצה. היא מחליטה להתחזות לבחור ולהצטרף לנבחרת הבנים. משם העניינים הולכים ומסתבכים.
http://www.fileflyer.com/view/N937PPEO3421Dl

טרויה בראד פיט

alt
מבוסס על יצירת המופת 'אליאד' של המשורר היווני הומר, שנכתבה בהשראת מלחמת טרויה האגדית, 'טרויה' מביא למסך הגדול את סיפורה רחב-ההיקף של אותה מלחמה היסטורית ידועה, במלוא התפארת והיכולות הטכנולוגיות של ימינו אנו. הסיפור מתרחש ביוון העתיקה, שם מנהל נסיך טרויה, פריס (אורלנדו בלום), רומן עם הלן, מלכת ספרטה (דיאן קרוגר). בעלה של דיאן, הוא מלך ספרטה, מנלוס (ברנדון גליסון), לוקח את הרומן כעלבון מאוד גדול, הן עבורו והן עבור אחיו, אגממנון (בריאן קוקס), המלך של מייקניאנס. אחרי שפריס חוטף את הלן מממלכתה, אגממון מאחד את תושבי ממלכות מייקניאנס וספרטה תחת המטריה הכוחנית של יוון העתיקה, במטרה להשיב את הלן מטרויה, ולהרחיב אגב כך את שטחה של יוון. בדרך, הוא כורת ברית היסטורית עם הלוחם תאב התהילה והכוח אכילס (בראד פיט). יחד, הם יוצאים למתקפה בראשות אכילס וכוחותיו כנגד העיר טרויה, המוקפת בחומות, שעליה מגן בחירוף נפש הנסיך הקטור (אריק באנה), ופותחים במלחמה שעתידה להימשך 10 שנים עקובות מדם
http://www.fileflyer.com/view/VNA93LFM03SWBC

דאבל

alt
פול שפרדסון הוא סוכן CIA בדימוס, שנקרא לשוב לשירות ולחבור לסוכן הצעיר בן גרי' כדי לפענח תעלומת רצח. החשוד העיקרי ברצח הוא הוא קסיוס, סוכן סובייטי לשעבר, אבל שפרדסון, שעקב במהלך שנותיו בשירות החשאי אחרי קסיוס והכירו כמו את כף ידו, משוכנע שהוא כבר מת ואינו הרוצח. טום היילנד, הבוס לשעבר של שפרדסון דורש ממנו להוכיח שקסיוס אכן מת. לעומתו גרי הצעיר והדקדקן, מאמין שקסיוס הוא הרוצח. ככל שהחקירה מתקדמת נחשפת התמונה שקסיוס הוא כנראה לא מי שהם חשבו, ושזהותו הכפולה מסכנת את חיי שניהם.
http://www.fileflyer.com/view/M9X24NVIQVK1Co

המכונאי גייסון סטהטאם

http://www.up2me.co.il/images/522433.png
ארטור בישופ הוא ה"מכונאי", מתנקש עלית עם קודים קפדנים, וכשרון יחודי לחסל מטרות. אבל לאחר שהארי המנטור שלו וחברו הטוב נרצח , בישופ מתמקד רק בדבר אחד, וזה לחסל את האחראים על הרצח. בנו של הארי פונה לבישופ כשיש לו את אותה המטרה והוא מבקש ממנו להצטרף למסע הנקמה. צפו עכשיו בסרט המכונאי עם תרגום מובנה בצפייה ישירה ללא הגבלת זמן או להורדה מהשרתים המהירים ביותר ברשת.
http://www.fileflyer.com/view/75AG6Q412YLZCN 

להרוג את המזל

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/he/7/7d/Lucky_Number_Slevin.jpg
ג'וש הרטנט מגלם את סלבין, בחור צעיר המגיע לניו יורק ומשתכן בדירת חברו. אלא שהוא אינו יודע כי חבר זה הסתבך עם העולם התחתון, וסלבין מוצא את עצמו תקוע במאבק בין שני ראשי פשע, המתגוררים בשתי דירות פנטהאוז הצופות זו אל זו. האחד מכונה "הרבי" (בן קינגסלי) והשני "הבוס" (מורגן פרימן), ושניהם בטוחים שסלבין הוא האיש שהם מחפשים. גם רוצח שכיר המגיע העירה מגלה בו עניין רב, ורק שכנה חביבה בעלת מקצוע ייחודי (חוקרת מקרי מוות) נחלצת לעזרתו. מותחן מסוגנן ושנון במסורת "לוק סטוק" וסרטיו של טרנטינו.
http://www.fileflyer.com/view/D2HTV4R3J8JSDd

סופר הירו

http://sratim.co.il/contents/images/9/39639.jpg
סוף סוף, האנשים שמאחורי סדרת הסרטים המגוחכת "מת לצעוק", השתמשו ב'כוחות העל' שלהם כדי ליצור פארודיה על סרטי גיבורי על. לאחר שננשך ע"י שפירית בעלת גנטיקה משונה, המפסידן של התיכן ריק ריקר מפתח יכולות על-אנושיות כמו כוח בלתי ייאמן ועור משוריין. ריק מחליט להשתמש בכוחותיו החדשים למען הטוב ולהפוך ללוחם פשע מחופש, "השפירית". בכל אופן, מי שעומד באמצע הדרך של גורלו הוא לו לאנדרס. לאחר ניסוי שכשל, לו מפתח כוחות לגניבת כוח החיים של בני אדם ובמסע שפל להפיכת לבן אלמוות, הוא הופך לדמות הרשע, "שעון-החול". עם כוח שלא ניתן לתאר, מהירות אדירה ומכנסיים צמודים מאוד לא נוחים, האם השפירית תהיה מסוגלת לעצור את החול של שעון-החול הרשע ולהציל את העולם? וחשוב יותר, האם הוא יפסיק את כל הגיחוכים עליו?
http://www.fileflyer.com/view/5NCV676ZV97EBS