שכחו אותי בבית

שכחו אותי בבית 3
אחרי שכבר פעמיים שכחו את מקולי קאלקין בבית, הגיע תורו של אלכס (ד. לינז) חדש לשכב בבית חולה באבעבועות רוח. וכשהוא בבית, הוא יכול לעקוב אחרי חבורה שפורצת לבתים בשכונה. החבורה מחפשת אחרי שבב מחשב שהוחבא בצעצוע ובטעות נלקח מהם בשדה התעופה. השבב נמצא אצל אלכס במכונית השלט רחוק שקיבל משכנתו התמימה, לכן יאלץ הוא לעמוד מול החבורה האכזרית. כמובן שבמסורת הסרטים הקודמים, גם כאן (מפרי עטו של ג`ון יוז) אלכס לא יעמוד חסר אונים אף לרגע, וכל אוייב שלו יצטער על הרגע שנולד
http://www.fileflyer.com/view/QJ7tOCf
שכחו אותי בבית 2
קומדית המשך לסרט הראשון. גם הפעם על הבימוי אחראי כריס קולומבוס ("אמא חורגת"). משום מה, בפעם השנייה ברציפות, משפחת מק'קאליסטר יוצאת לחופשה בפלורידה, ושוב קווין (מקולי קלקין, "שכחו אותי בבית") נשאר מאחור, ובסופו של דבר מגיע לניו יורק סיטי. משופשף בענייני עצמאות, קווין ניגש למלון יוקרתי בלוויית כרטיס האשראי של אביו, ומנסה להנות מהחיים. הבעיה היא, ששני השודדים מהסרט הקודם (ג'ו פשי, "בן דודי ויני", ודניאל סטרן, "תעצרו את העיר, אני רוצה לרדת!") השתחררו בינתים מהכלא ומתכננים שוד נועז בחנות הצעצועים הגדולה ביותר בניו יורק, בערב חג המולד! קווין הפרחח, שמכיר את השיטות של השניים, יוצר לעצור אותם ויהי מה.
http://www.fileflyer.com/view/ouxvKAi
שכחו אותי בבית 1
http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_1577_1298482156_16_thumbnail_big.jpg
קומדיה של כריס קולומבוס ("גברת דאוטפייר"). משפחה ברוכת ילדים יוצאת לחופש אך שוכחת את קווין (מקולי קלקין, הבן הטוב), הבן הצעיר, כיוון שהוענש יום לפני ונשלח לישון לבדו בעליית הגג. רק באמצע הטיסה מבינה האמא (קתרין אוהרה, "משב רוח מוזיקלי") את טעותה המרה, ומנסה נואשות לחזור לביתה. בד בבד קווין הקטן מבין את מר גורלו, ומשכנע את עצמו שהוא זה שהעלים את המשפחה שלו במשאלותיו. הוא גם לומד להסתדר לבד בבית, עד שמגיעים לאזור שני שודדים (ג'ו פשי, "החבר'ה הטובים", ודניאל סטרן, "עד החתונה זה יעבור"), אשר מאימים על השלווה. הסרט עצמו, ומקולי קלקין היו מועמדים לפרסי גלובוס הזהב. פס קול הסרט (ג'ון וויליאמס, "מלחמת הכוכבים") היה מועמד לפרס האוסקר.
http://www.fileflyer.com/view/F9QT7LGQY8JBBn

2 תגובות:

  1. אם תוכל להוסיף את כוח המחץ אני יעריך את זה מאת: אלי גדליה

    השבמחק
  2. אם תוכל להוסיף את כוח המחץ אני יעריך את זה מאת: אלי גדליה

    השבמחק