סטפ אפ

סטפ אפ 5 (2014) / Step Up 5
http://oi62.tinypic.com/5vuhqh.jpg
בסרט החדש בסדרת סרטי הריקודים המצליחה בעולם מתאחדים יחד כל כוכבי הסרטים הקודמים בלאס וגאס למען תחרות גדולה שיכולה לקבוע את עתידם המקצועי. 
סטפ אפ 4
סטפ אפ 4" הינו המשך לסדרת הסרטים המצליחה "סטפ אפ", הסרט מתחיל כאשר אמילי מגיעה למיאמי עם רצון להיות רקדנית מקצועית מן השורה, נוצרות ניצוצות עם שון, מנהיג צוות הריקוד שלה בשכונה מאוימת על ידי תוכניות הפיתוח של אבא של אמילי.
סטפ אפ 3
סרט המשך שלישי במספר בסדרת סרטי סטפ-אפ,  קבוצה של רקדני רחוב מניו יורק חוברת לסטודנטים מאוניברסיטה NYU כדי לנצח בקרב ריקודים מול אחת מקבוצות ההיפ-הופ הטובות בעולם. תחרות שתשנה את חייהם לנצח.
סטפ אפ 2
 סרט המשך ללהיט הריקודים שובר הקופות. אנדי (בריאנה אוויגן) רקדנית רחוב מתחילה ללמוד בבית הספר לאמנויות במרילנד. בניסיון לשלב בין שני העולמות השונים של הריקוד הקלאסי שמלמדים אותה, וסגנון ריקודי הרחוב שהיא אוהבת, היא מחליטה לגייס קבוצת רקדנים בבית הספר ולהתחרות בתחרות ריקוד מחתרתית. בדרך היא מתאהבת בצ'ייס (רוברט הופמן, "יש לה ביצים"), רקדן המגיע מרקע שונה לגמרי משלה אך כובש את ליבה מיד.
סטפ אפ 1
טיילר גייג'  הוא נער בסוף שנות העשרה של חייו, הגדל בשכונת מצוקה אמריקנית טיפוסית. לילה אחד, לאחר מסיבה, טיילר פורץ יחד עם חבריו מרקוס קרטר (דמיין רדקליף) ואחיו סקיני קרטר (די'שאוון וושינגטון) לאקדמיית מרילנד לאומנויות. השלושה נכנסים לאולם ההופעות של האקדמייה והורסים ציוד לשם שעשוע. בסופו של דבר טיילר נתפס, ונגזרות עליו עבודות שירות בבניין האקדמייה, שם הוא מתוודע לנורה קלארק  תלמידה מוכשרת במגמת הריקוד. לקראת סיום לימודיה באקדמייה, נורה מכינה מופע סיום. פציעתו של בן-זוגה למופע מאלצת אותה לחפש מחליף. כשהיא מגלה שטיילר הוא רקדן מוכשר, היא מחליטה להכניס אותו כמחליף לרקדן הקודם שנפצע
טיילר ונורה גם מתאהבים. אולם, בד-בבד מתגלות התנגשויות בין חייו 'הקודמים' של טיילר, יחד עם חבריו מהשכונה- לבין המצב הקיים. העלילה יודעת עליות ומורדות, אך בסוף מסתיימת בסוף טוב.

4 תגובות:

  1. תתקן את מספר4 בבקשה.

    השבמחק
  2. אנחנו חולים עליך ועל האתר שלך אתה כל הזמן מעדכן כל הכבוד אין מילים ת-ו-ד-ה. ר-ב-ה-!
    אם תוכל נשמה להוסיף קישור לסטאפאפ 4
    ואנחנו מחכים לבלתי נישכחים 2 עם תרגום...
    שיהיה לך אחלה שנה מ-ל-ך-!!!

    השבמחק
  3. תוכל לעשות פליז קישור ירוק לסטפ אפ 4 בישביל כולם וגם בישבילי חולה עליך והמשך יומטוב לך

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חייבת ליראות תוכל לסדר תיקשור פליז

      מחק