הסנדק

הסנדק 3
הסנדק - אחת הסאגות הגדולות ביותר בתולדות הקולנוע ממשיכה בחלק השלישי לטרילוגיית משפחת קורליאונה, החושף שיש צדק בעולם: גם מאפיונרים אינם יכולים לשנות את ייעודם ואת גורלם. מייקל קורליאונה מנסה להכשיר את עסקי המאפיה של משפחתו, בין השאר על ידי יצירת שיתופי פעולה כלכליים עם האפיפיורות בדיוק בשעה שבחצר הוותיקן עסוקים במזימות סביב מינויו של הכס הקדוש הבא. יותר מזה, הוא מגלה שהדורות הצעירים, שעוד לא מיצו את עולם הגנגסטרים, מושכים אותו שוב ושוב לתוך המערבולת הכוחנית של המשפחות המנהלות. ועוד יותר גרוע - בן חסותו מנהל רומן עם בתו, הכל מתחת לאפו של האב הרוחני והביולוגי. פרנסיס פורד קופולה מביים את אל פאצ'ינו, אנדי גרסייה, דיאן קיטון, טליה שיר, אלי וואלך, סופיה קופולה, ג'ו מנטניה ואחרים בסרט שרבים ציפו לו שבשלמות מדהימה חוקרת נושאים כמו עוצמה, מסורת, נקמה ואהבה. שבעה מועמדויות לפרס האוסקר 1990 היו התוצאה, כולל הסרט הטוב ביותר.
חלק 2
חלק 1
הסנדק 2
רוברט דה נירו ואל פאצ'ינו בסרט ההמשך הטוב ביותר שנוצר. ההמשך המבריק לסרט "הסנדק" המקורי המגולל את סיפורם של שני דורות כוחניים לשמפחת קורליאונה. הבמאי, פרנסיס פורד קופולה מספר שני סיפורים ב"הסנדק 2": שורשיו ועלייתו של דון ויטו הצעיר, מגולם בשלמות על ידי רוברט דה נירו והטיפוס לצמרת של מייקל (אל פאצ'ינו) כדון החדש. קופולה ריכז לסרט את מיטב הכשורנות שעבדו ב"הסנדק" המקורי ויצר סרט מרשים בעוצמתו ובמעופו שנחשב עד היום לסרט ההמשך הטוב ביותר שאי פעם נוצר. רוברט דה נירו זכה באוסקר על תפקידו, הסרט זכה ב 6 פרסים כולל הסרט הטוב ביותר 1974
חלק 2
חלק 1
הסנדק 1
הסרט מגולל את סיפורה (הדמיוני) של משפחת קורליאונה (Corleone), שהיא אחת מהמשפחות השולטות על המאפיה הסיצליאנית בניו יורק לקראת אמצע המאה ה-20. הסרט מתאר את התהליך שבו הגיבור הטוב הופך להיות הגיבור הרע. מייקל הוא גיבור מלחמה אמריקאי, שבוחר בעקבות הנסיבות לפעול על פי הקוד המשפחתי, ולא להתנתק מן הפשע.
חלק 2
חלק 1

תגובה 1:

  1. I was suggested this website by way of my cousin.
    I am now not positive whether this publish
    is written by means of him as nobody else understand such
    precise about my problem. You are wonderful!
    Thank you!

    My page - audio books amazon

    השבמחק