אינדיאנה גונס

ממלכת גולגלות הבדולח 4

הארכיאולוג הכי מפורסם בעולם, אינדיאנה ג'ונס, חוזר לסיבוב רביעי ומרהיב אחרי פסק זמן של 19 שנים. סטיבן שפילברג וג'ורג' לוקאס חוזרים בגדול כדי להחיות את אחת מהמיתולוגיות הגדולות של הקולנוע, כשהפעם אינדיאנה ג'ונס מבוגר יותר, חכם יותר ומגניב יותר מתמיד. הסרט מתרחש ב-1957, והפעם פרופסור ג'ונס יוצא לפרו לפענח את תעלומת "גולגולת הבדולח" חפץ מיסטי עתיק ומסוכן שהקומוניסטים רוצים להניח עליו את ידיהם. לעזרתו נחלצים מאט, אופנוען צעיר שהוא אולי בנו האבוד ומאריון רייונווד שחוזרת שוב לבלבל את לבו של אינדי.
חלק 2
חלק 1
מסע צלב האחרון 3
הסרט השלישי בסאגת הארכיאולוג ההרפתקן, והפעם עם שון קונרי, בתפקיד אביו של אינדי. אינדיאנה ג'ונס מנסה להציל את אביו השבוי בידי הנאצים, ויוצא אתו למסע חיפוש אחר הגביע הקדוש, בניסיון למנוע מהנאצים להשתלט עליו.
חלק 2
חלק 1
המקדש הארור 2
פרק השני בהרפתקאותיו הקולנועיות של הפרופסור לארכיאולוגיה ההרפתקן. אינדיאנה ג'ונס פועל הפעם בשירותם של כפריים הודיים, המבקשים להשיב לעצמם אבן קדושה, שמהרג'ה מרושע גנב מן המקדש הארור. התסריט המהיר והמותח מתובל היטב בפעלולים מקפיאי דם והתוצאה הסופית עשירה בסגנונות, כמו מרבית סרטיו של ילד הפלא ההוליוודי.
חלק 2 multiupload
חלק 2
חלק 1 multiupload
חלק 1
שודדי התיבה האבודה 1
הראשון בסדרת אינדיאנה ג'ונס ובו אנו מתוודעים אל אינדי, הארכיאולוג המסעיר, בעל הכובע האגדי, שמסתבך בהרפתקאות חובקות עולם. הריסון פורד, הלוא הוא ד"ר אינדיאנה ג'ונס, יוצא בעקבות התיבה האבודה, האמורה להחזיק בתוכה את לוחות הברית המקוריות, ולצידו האקסית המיתולוגית שלו (קארן אלן). המרדף הגדול לוקח אותו מהג'ונגלים של דרום-אמריקה דרך הריה של נפאל ועד מדבריות צפון-אפריקה, כשבדרך נקרים בדרכו הרבה נאצים רעים. המתכון מושלם: הרבה רעש וצלצולים, קולנוע סוחף כמו שרק שפילברג יודע לעשות, ואחד הריסון פורד, שמצליח לצקת אל תוך ג'ונס מידות שוות של אירוניה והרואיזם. הצלחתו המיתולוגית של הסרט הובילה לעוד שניים בסדרה.
חלק 2
חלק 1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה