המסור

המסור 7
בסרט השביעי והאחרון בסדרת סרטי האימה המצליחה ביותר בכל הזמנים, זעם על קרב קטלני על המסורת הברוטאלית של ג'יגסו, מוביל קבוצה של ניצולי ג'יגסו להתכנס בכדי לחפש אחר תמיכה ואחר עזרתו של גורו וניצול בעצמו- בובי דגן, אדם שסודותיו החשוכים שלו שחררו גל חדש של טרור..

המסור 6
הסוכן המיוחד סטרום מת, והבלש הופמן הפך ליורשו של ג'יגסו. עם זאת, כאשר האף.בי.איי קרובים למציאת הסוכן הופמן, הוא מכין משחק חדש ורצחני (יותר נכון כמה), אך ממעיט בערכם של האף.בי.איי, ומגלה כמה דברים חדשים על עצמו ועל ג'יגסו. לאט-לאט, כל חלקי הפאזל מתאחים לתמונה אחת ברורה.
http://www.fileflyer.com/view/pmHXTAU
המסור 5 
הסרט החמישי בסדרה בה רוצח סדרתי מכריח את קורבנותיו לשחק במשחקי מוות. הוא איננו הורג אותם, אלא נותן להם אפשרות להינצל באמצעות משחק חולני ומעוות. כאשר גופתו של ג'ון נמצאת בבית חולים, השוטר ריג נפצע אנושות ועדין כלוא בבית הקטלני, הסוכן פרז מתאושש בבית חולים והסוכן סטראום לא נמצא. אחרי שהופמן שומע את החדשות שמשחקי המסור ממשיכים, הוא נעלם ומשחק חדש מתחיל...
http://www.fileflyer.com/view/EXBspAF
המסור 4
ג'יגסו וחניכתו אמנדה מתים. כעת, בעקבות רציחתה של הבלשית קארי, 2 פרופיילרים מנוסים מהאף.בי.איי. - הסוכן סטארם והסוכן פרז, מגיעים לקהילה המבועתת כדי לעזור לבלש הוותיק הופמן לבחון את השרידים שהשאיר אחריו ג'יגסו וכדי להרכיב את הפאזל. אבל כאשר מפקד צוות ההסתערות - ריג, נחטף, נותרות להופמן 90 דקות כדי להתמודד עם מלכודות מטורפות כדי להציל את חברו הוותיק ממוות.
http://www.fileflyer.com/view/GSU79Bm
המסור 3
לין דנלון, רופאה בת 30 נחטפת ונכלאת בחדר מבודד מאדם חוץ מאשר אמנדה וג'יגסאו. ג'יגסאו, חולה סרטן, אשר עומד למות, מספר ללין שעליה לשמור על ג'יגסאו בחיים בזמן הארוך ביותר שניתן עד שג'ף יסיים לשחק במשחקים שלו. לין חייבת לרוץ כנגד השעון של לבו של ג'יגסאו
http://www.fileflyer.com/view/UXzgrAF
המסור 2
ג'יגסו ממשיך את המשחק הבא שלו על קבוצה של קורבנות חסרי מזל, שננעלו והוכרחו להרוג אחד את השני, בזמן שהבלש אריק מאסון מנסה לחסל אותו - בחוסר ידיעה שהמשחק מתקרב היישר לכיוונו.
http://www.fileflyer.com/view/N90lMA2
המסור 1
אדם (לי וואנדל) וד"ר לורנס גורדון מתעוררים בחדר חשוך ומוצאים עצמם כבולים לצינור בשני צידי חדר במרכז החדר גופת אדם המחזיק בידיו אקדח ורשמקול! שתי הודעות מוקלטות מגלות כי אשתו ובתו של גורדון נחטפו ויירצחו בשעה 6 בערבו של אותו יום... הדרך היחידה למנוע את הרצח הנורא היא - שגורדון ירצח את אדם לפני מועד זה... שניהם צריכים לשתף פעולה על מנת לגבור על מי ששבה אותם ולהציל את משפחתו של גורדון.
http://www.fileflyer.com/view/zA2ngAF

תגובה 1:

  1. בבקשה תעדכן את החטופה 2 אני חייב את זה

    השבמחק