ג'קאס

ג'קאס 3.5
http://www.fileflyer.com/view/dVN7HBQ
ג'קאס 2.5
כשצילמו את הסרט השני, הכוכבים וההפקה של "ג'קאס 2" גילו שהם צילמו מספיק חומר לכמעט 2 סרטים. הקטעים שלא נכללו בסרט השני, יצאו ב- DVD מיוחד שנקרא "ג'קאסס 2.5" כולל הערות של הכוכבים וחברי ההפקה על חלק מהפעלולים, וקטעים כואבים/מגעילים/מצחיקים חדשים לגמריי.
http://www.fileflyer.com/view/ZbVX9Bs
ג'קאס 2
ג'וני נוקסוויל, באם מרג'רה, סטיב-או וכל החבר'ה מהסדרה המקורית והסרט הקודם מ-2002, חוזרים לסיבוב נוסף של טריקים ופעלולים מטורפים, סדיסטיים, מאזוכיסטיים, דוחים וכואבים הכוללים הפעם צייד נחשי אנקודה, עינוג סוסים, באנג'י מטורף לחלוטין, אופני סילון ועוד ועוד, כמו שרק החברים ב"ג'קאס" יכולים להמציא. בסרט החדש מגיחים להופעות אורח בחלקים אחדים מן הפעלולים גם: השחקן לוק ווילסון ("מועדון החברים"), הבמאי ג'ון ווטרס ("איזו בושה"), הבמאי/שחקן ג'יי צ'אנדרסיקר ("הדיוק'ס קורעים את האזרד", "Beerfest"), הבמאי ספייק ג'ונז ("להיות ג'ון מלקוביץ'", שגם היה בין יוצרי הסדרה המקורית של "ג'קאס"),להקת הראפ זוכת האוסקר Three 6 Mafia, וגם הסקייטר טוני הוק ואלוף ה-BMX מאט הופמן.
http://www.fileflyer.com/view/FJoBbAr
ג'קאס 1
הסרט הראשון בסדרת הסרטים של האנשים הכי מטורפים! ג'וני נוקסויל וחבורתו יוצאים ממסך הטלוויזיה ועוברים למסך הכסף, שם הם מעיזים אפילו יותר ומפגינים את כישרונם בעשיית מעשי קונדס מסוכנים. מהדורה מיוחדת לאנשים חולים במיוחד הכוללת קומנטרי של הבמאי, הצלם, נוקסויל וצוות המשתטים, תיעודי על העשייה והמון סצנות נוספות. מצחיק בטירוף!
http://www.fileflyer.com/view/QdReHB9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה