ויקינגים


דרמה היסטורית חדשה המספרת את חיי הלוחמים הויקינגים בימי הביניים, בסאגה משפחתית מלאת קונפליקטים וקרבות עקובי דם. העלילה עוקבת אחרי רגנאר לוטברוק (טראוויס פימל), המבקש תמיד לפרוץ גבולות, ומחפש תמיד עולמות חדשים לכבוש. רגנאר מתוסכל מהתנהלות השליט המקומי השמרן, הרוזן הראלדסן (גבריאל בירן), ובדרכו להפוך למלך השבטים הויקינגים. הפקה יוקרתית זו היא הסדרה העלילתית הראשונה בהפקת ערוץ ההיסטוריה.
עונה 2
פרק 10 mp4- fileflyer
פרק 9 mp4- fileflyer
פרק 1 mp4-multiupload 
פרק 1 mp4-filefyer 
עונה 1
פרק 9
פרק 8 
פרק 7
פרק 6
פרק 5
פרק 4
פרק 3
פרק 2
פרק 1

8 תגובות:

  1. לפרק הראשון אין פס קול....אני אשמח אם תודיעו לי כשזה תוקן....תודה על הכל!!!!

    השבמחק
  2. לפרק הראשון אין פס קול....אני אשמח אם תודיעו לי כשזה תוקן....תודה על הכל!!!!

    השבמחק
  3. פרק 7 זה אחרון לעונה ?

    השבמחק
  4. האם תוכל לעדכן עד סוף העונה

    השבמחק
  5. למנהל האתר הכי טוב במדינה בבקשה תעדכן את ויקינגים עד סוף העונה

    השבמחק
  6. תודה גבר בבקשה תעדכן עוד

    השבמחק
  7. הקישור של פרק 7 בעונה השניה לא מביא את הקישור הנכון, אם תוכל לתקן את זה אני מאד ישמח. ממש ממש תודה אחלה אתר..

    השבמחק
  8. אחי זה לא מביא לי שום קישור שאני מעתיק את זה לפריצה של הפלי פליר יש לי גלקסי 4 מה אני עושה אחי

    השבמחק