סוכני המגן - שילד

http://moridim.me/images/large/u-1960.jpg
היוצר של "הנוקמים", "פיירפליי", "אנג'ל" ו-"באפי ציידת הערפדים" מביא למסך סדרה חדשה המבוססת על סרטי מארוול. הסוכן פיל קולסון, (קלארק גרג, "הנוקמים", "איירון מן") מקים צוות מיוחד של סוכנים שיחקרו את החדש, הזר והלא ידוע על פני הגלובוס. ג'פרי בל ("אנג'ל", "זהות בדויה") וג'ף לואב ("סמולוויל", "גיבורים", "אבודים") מפיקים את הסדרה.

עונה 2

פרק 2
פרק 1

עונה 1 

פרק 22 להורדה מ-weup
פרק 22 לצפייה מ-weup
פרק 21 mp4- fileflyer
פרק 13
פרק 12 multiupload
פרק 12 
פרק 11 multiupload
פרק 11
פרק 10 multiupload
פרק 10
פרק 9
פרק 8 multiupload
פרק 8
פרק 7 multiupload
פרק 7
פרק 6 multiupload
פרק 6
פרק 5 multiupload
פרק 5
פרק 4 multiupload
פרק 4 
פרק 3
פרק 2
פרק 1

12 תגובות:

  1. אחי אתה מעלה עוד פרקים מהסידרה???
    אחלה אתר שבעולם!!

    השבמחק
  2. מתי עולה פרק 10?
    ותודה רבה מי שלא תהיה ישראל/אלירן אתר נהדר*^▁^*

    השבמחק
  3. למה אתה לא עונה לי? בטח אתה עסוק ותענה לי מאוחר יותר,
    שמת אותי ברשימה השחורה הא?!
    יש לי 800 כרטיסים,
    אבשך פסיבי ואבשך פסיבי

    השבמחק
    תשובות
    1. בתור התחלה זה ישראל אלירון לא קשור לאתר הזה
      דבר שני אני עובד מ7 בבוקר עד 1 בלילה אז לכן לא יצא לי לענות לך בקשר לפרק 10
      דבר שלישי הוא עכשיו בהעלאה ועוד 10 דקות בערך הוא יהיה באתר

      מחק
  4. תודה רבה ישראל אני מעריצה שלך הסרט אמיצה נכתב עליך

    השבמחק
  5. מתי יוצא פרק 14

    השבמחק
    תשובות
    1. פרק 14: TAHITI (‫2014.‫03.‫05)‫
      פרק 15: Yes Men (‫2014.‫03.‫12)‫

      מחק
  6. מה עם פרק 17...

    השבמחק
  7. למה אין פרק19?!?!?!

    השבמחק
  8. Heya this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if
    you have to manually code with HTML. I'm starting a blog
    soon but have no coding experience so I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be enormously appreciated!

    My web blog disk cleanup windows 7 temporary files

    השבמחק
  9. תודה רבה!
    תוכל רק לתקן את ההורדה של פרק 16 ומעלה יש שם רק רצועת שמע בלי וידיאו
    ובנוסף במלחמת הכוכבים 5 6 ההורדה לא מופיעה. תודה

    השבמחק