אקס מן

וולברין 2013
http://moridim.me/images/large/u-6554.jpg
הסרט המבוסס על הקומיקס המפורסם, "הוולברין" מוצא את לוגאן, הלוחם הנצחי והזאב המתבודד, ביפן. שם, פלדת הסמוראים תתנגש עם האדמנאטיום כשלוגאן מתעמת עם דמות מסתורית מעברו בקרב שישנה אותו לעד.
http://www.fileflyer.com/view/VFfHfB5
המקור וולברין

הסרט מתרחש כ-17 שנה לפני תחילת טרילוגיית אקס מן ומתאר כיצד וולברין הגיח מניסוי ברברי כמוטאנט בלתי פגיע עם תפרי מתכת הנשלפים מכפותיו. הסרט מתאר את עברו האלים והרומנטי, את יחסיו המורכבים עם ויקטור קריד (שן-חרב), ועם תכנית "נשק-אקס". תוך כדי התהליך, וולברין חווה מפגשים עם מוטאנטים רבים, ותיקים וחדשים, כולל הופעות מפתיעות של דמויות אגדיות מעולם האקס-מן.
http://www.fileflyer.com/view/X5CfhAm
ההתחלה
הסרט אקס מן: ההתחלה מביא אל המסך את תחילת הסאגה האפית של אקס-מן, וחושף את ההיסטוריה הסודית של אירועים עולמיים מפורסמים. לפני שהמוטנטים חשפו את עצמם בפני העולם, ולפני שצ'רלס קסאוויאר ואריק לנשר שינו את שמם ל-"פרופסור אקס" ו"מגנטו", הם היו שני גברים צעירים שגילו את הכוחות שלהם בפעם הראשונה. בתחילה הם לא היו אויבים דגולים, אלא החברים הכי טובים, שעבדו ביחד עם עוד מוטנטים (חלקם מוכרים, חלקם חדשים), כדי למנוע את בואו של היום הדין. תוך כדי העבודה יחד נוצר קרע עמוק ביניהם, קרע שהתחיל את המלחמה הנצחית בין האחווה של מגנטו לבין האקס-מן של פרופסור אקס
חלק 2
חלק 1
אקס מן 2

כאשר מתרחשת התנקשות כושלת בחיי הנשיא, פרופסור קסביאר וארבעת תלמידיו מואשמים בפשע. בעוד גין גריי וסטורם מנסים לעלות על עקבות המתנקשים, מנסים פרופ' X וסיקלופ לחפש תשובות אצל מגנטו, אולם הם אינם יודעים כי נפלו שולל למזימה שמטרתה להזיק לחבורה...
חלק 2
חלק 1
אקס מן 1
עיבוד קולנועי עטור אפקטים לסדרת הקומיקס המצליחה ביותר מאז ומעולם, פרי עטו של סטאן לי. מנודים מלידתם, האקס מן הם הצעד הבא באבולוציה האנושית, כל אחד מהם נולד עם מוטציה גנטית מיוחדת המעניקה להם כוחות על. וולברין (ג"קמן) בעל ציפורני הברזל, קיקלופ (מרסדן) היכול לירות קרני לייזר, ג"יין גריי (ג"נסן) היכולה לקרוא מחשבות וסטורם (ברי) השולטת במזג האוויר למדו לרסן את עצמם ולרתום את כוחותיהם לטובת הכלל, אך המין האנושי פוחד ממה שהוא אינו מבין והם מבינים עד מהרה שהקרב אותו הם נלחמים בכוחות הרשע ההפכפכים, דוחה אותם. פרופסור קסאבייר (סטיוארט) אוסף ומדריך אותם למלחמת אחרית הימים מול מגנטו, סייברטות", מיסטיק וכוחות הרשע הרוצים לשלוט בעולם.
חלק 2
חלק 1

תגובה 1:

  1. Hi! Do you know if they make any plugins to protect
    against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on. Any tips?


    Here is my webpage - microsoft business card templates

    השבמחק