גולשי האתר


האתר "ישראל בר הורדות" קיים למעלה מ-3 שניים. אף פעם האתר לא היה עם פרסומות. אף פעם לא היה לנו רווח מהאתר. הכל היה אך ורק בשבילכם!
מאז ומתמיד עבדו עם שרת פילפלייר... והכל בפורמט mp4 שמתאים גם לבעלי האייפון... שלא תמצאו כזה אתר בשום מקום אחר ברשת. יש עוד הרבה אתרים אבל רק אצלינו הכל בפורמט mp4.
לאחרונה לא העלנו בפורמט mp4 והסיבה לכך היא שהשרת פילפלייר עשה כמה בעיות...
אז חשבנו חברים יקרים... לעשות ניסיון לחודש... שמהיום כל האתר עובר לשרת אחד.. שם השרת הוא "weup" השרת הזה הוא שרת מספר 2 הכי טוב היום (אחרי השרת "fileflyer"). שרת מאוד מהיר בהורדה ובהעלה ושרת מאוד נוח!
השרת הוא בתשלום.. ואופן התשלום כדלהלן...
אופציה מס' 1
"הכל כלול" 31 יום להורדה וצפייה ישירה (ללא הגבלה)
לקניה דרך טלפון - 35₪
לקניה דרך פייפל - 35₪
אופציה מס' 2
"כמעט חינם" 31 יום לצפייה ישירה (ללא הגבלה)
לקניה דרך פייפל - 7₪
לקניה דרך טלפון - 7₪
לקניה דרך סמס - 9₪
השרת הוא בעברית כך שלכל שאלה או בעיה תפתחו את הדף של השרת (שנמצא באתר) והכל כתוב שם.
נ.ב. השינוי באתר הוא רק לנסיון והסיבות לכך הם מסיבות כספיות ואישיות. ושעכשיו הכל יהיה בפורמט mp4 ללא שום בעיה!!!
בתקווה להבנה ישראל בר!

7 תגובות:

  1. אפשר לפרוץ את השרת החדש?

    השבמחק
  2. באמת אתר פצצה אבל רק בגלל הפרוצדורה של הצתרפות התשלום ירדו הרבה מהרעיון תודה

    השבמחק
  3. אחשלי באמת חרא שזה עולה כסף כי אבא שלי משלם לי על הקו של הפלפון ואני חולה על האטר הזה פליזז תחזיר את זה ליהיות בחינםםם <3 <3

    השבמחק
  4. אחי זה אחלה אתר...
    אבל אם זה יהיה עם תשלום אני אישית כבר לא יהנה ממנו!
    ואני מאמין שיש עוד הרבה כמוני...

    השבמחק
  5. אחי תחזיר לנו בבבקשה תפלפליר ההורדה החדש הזה מעפן פליז היה יותר טוב מקודם

    השבמחק
  6. תחזיר את מה שהיה ממקודם תהורדות הקודמות

    השבמחק