ספיידרמן

 ספיידרמן המופלא 2
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjallfX4A9RuBp9DnIwxwX-nliUHY3mgdNJg3IiNQSi44XmXxaD2CjZD3bM0IyzoqOzkcLyzsH0_xFSrvhMPaxWnOt2WbpPODebzX5wbUjXx_GEP21fkte7ODEu5GpKDf9A4xqNC5tISb2D/s1600/6d921781c7d0b25bcb88cd32d0bfb90d.png
 זה נהדר להיות ספיידרמן (אנדרו גארפילד), עבור פיטר פרקר, אין כמו ההרגשה של להתלות בין גורדי שחקים, לאמץ את תפקיד גיבור ולבלות זמן עם גוון (אמה סטון). אבל להיות ספיידרמן יש גם מחיר: רק ספיידרמן יכול להגן על חבריו הניו-יורקרים מהנבלים שמאיימים על העיר. עם הופעתו של אלקטרו (ג'יימי פוקס), פיטר חייב להתעמת עם אויב שחזק הרבה יותר ממנו. וכשחברו הארי אוסבורן (דיין דהאן) חוזר פיטר מבין שלכל האויבים שלו יש משהו אחד במשותף: אוסקורפ.
צפייה ישירה
להורדה
ספיידרמן המופלא 1

הסרט "ספיידרמן המופלא" הינו תחילתה של טרילוגיה חדשה אשר מבוססת על שלושת הסרטים הקודמים אך מספרת על התמודדותו של פיטר פארקר (אנדרו גארפילד) מול ההבנה ואופן החיים יחד עם כוחות על חדשים אשר מקבל עקב אירוע חריג.
http://www.fileflyer.com/view/aVXatBo
ספיידרמן 3

"ספיידרמן 3" מביא לשיא את סיפוריהן של הדמויות שהכרנו בשני הסרטים הקודמים, ומאחד מחדש את צוות השחקנים והיוצרים של שני שוברי הקופות הראשונים, וכמוהם מבוסס על סדרת חוברות הקומיקס המיתולוגית של מארוול. בסרט השלישי פיטר פרקר (טובי מגווייר) מצליח סוף סוף למצוא את האיזון בין מסירותו לאהובתו מרי ג'יין (קירסטן דנסט) לבין חובותיו כגיבור על. אבל, ענני סערה מתאספים באופק. החליפה המפורסמת של ספיידרמן משתנה לפתע, הופכת לשחורה משחור, מגבירה את כוחותיו ואף משנה אותו עצמו. תחת השפעת החליפה השחורה פיטר הופך ליהיר ובטוח יתר על המידה, ומתחיל להזניח את אלה היקרים לו מכל. כששני הנבלים, סנדמן (תומס היידן צ'רצ') ווונום (טופר גרייס) צוברים כוח אדיר ומתכננים נקמה, הקרב הגדול ביותר של פיטר פרקר יהיה בתוך תוכו. ספיידרמן יצטרך לגלות בעצמו מחדש את החמלה שעשתה אותו למי שהוא: גיבור.
http://www.fileflyer.com/view/8MuDwA9
ספיידרמן 2

מעטים סרטי ההמשך שעולים על אחיהם הבכורים, אך "ספיידרמן 2", מצליח לעשות זאת. ההישג נובע מן העובדה כי יוצריו ניגשו אל העשייה לא רק מתוך כוונות כלכליות אלא בעיקר תוך שהם משמרים על היצירתיות והתעוזה. וכך, מבלי להזדקק להסברים מיותרים על מוצאו של ספיידרמן ומערך הכוחות בינו לבין הסובבים אותו: דודתו, חברו הטוב (שאיבד את אביו בקרב עם העכביש-האנושי בסרט הראשון) ובעיקר אהובתו מארי-ג'יין, ממשיך הפרק השני בסדרה להוביל אותנו דרך יסורי התגברותו של פיטר פארקר, האיש מאחורי המסכה, אשר כוחות העל שהוענקו לו אך מעצימים את הדרמה הפנימית שלו: בין תשוקה לרתיעה, בין שליטה להתפוררות, בין גבריות לילדותיות. העלילה נסובה הפעם על מאבקו של ספיידרמן עם יצור כלאים אחר, מדען גאון אשר ניסוי שיצא משליטה הפכו לתמנון אנושי. המאבק הזה מאפשר לסאם ריימי להוכיח את כוחו בתזמון סצינות פעולה סוחפות. הכשרון שהושקע בכל הממדים של הסרט הופכים אותו ליצירה עמוקה, שהולכת רחוק הרבה יותר ממרבית סרטי הקיץ.
http://www.fileflyer.com/view/FE0FAAI
ספיידרמן 1

סרט יצא ביוני 2002 בארצות הברית מאולפני קולומביה בבימויו של סאם ריימי. בהפקת הסרט השתתפו גם סטן לי וסטיב דיטקו, היוצרים של ספיידרמן. הסרט היה מבוסס על חוברות הקומיקס החדשות בעלי הבסיס של הישנות על איש העכביש שיצאו בשנת 2000.
http://www.fileflyer.com/view/QSGzyBi

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה