גולשי האתר:

חברים/ות יקרים/ות
עכשיו זה אני חוזר אליכם ישראל בר
הרבה שלחו הודעות בפרטי וחלק הגיבו באתר ראיתי הכול מצטער שלא יכלתי לענות לכם.
לאור סגירת הקבוצות בוואטסאפ (כי גם לאבי מגיע חיים, מגיע לו תודה ענקית על כל מה שהוא עשה בשבילכם ומגיע לו לנוח).
מלפני כמה חודשים נכנסתי לצבא ועברתי דירה מאילת לירושלים ולא היה לי אינטרנט מסודר ואז הייתי במבצע בעזה מה שניתק אותי לגמרי מכל מה שקרה בחודשים האחרונים בעולם האינטרנט.
עכשיו סידרתי בדירה אינטרנט והדבר הראשון שאני עושה זה לרשום לכם את זה.
מעכשיו האתר יעבוד בשרת weup בלבד.
כל מי שרוצה תכנים או משהו לבקש פה ואני בימים הקרובים יעבוד קשה להחזיר את האתר לפעילות מלאה אז כל מי שרוצה סרט או סדרה לרשום פה ואני ידאג לזה תפרסמו לכולם שישראל בר הורדות חוזר לפעילות מלאה. ב ישראל בר
כי להיות ישראל בר זה מחייב!!!

3 תגובות:

  1. סוף סוף חיכינו המון זמן!!

    השבמחק
  2. אם אפשר את שומרי הגלקסיה..
    ואני מקווה שתחזור לשים בגרסת mp4 זה מאוד נוח לאיכות ולכמות של הקובץ

    השבמחק
  3. Weup זה לא שרת בתשלום?

    השבמחק