האויב שבפנים Resident Evil

האויב שבפנים 6 הקללה
 http://moridim.me/images/large/8270.jpg
 המשך לסרט המצליח והגדול "האויב שבפנים": הסוכן המיוחד ליאון ס. קנדי מתגנב לתוך מדינה קטנה בצד המזרחי כדי לוודא את השמועות, שמשתמשים בנשקים אורגניים ביולוגיים במלחמה. מיד לאחר ההסתננות, ממשלת ארה"ב פוקדת עליו לעזוב מידית. בעודו נחוש לגלות את האמת, ליאון מתעלם מהפקודות ונכנס לשדה הקרב כדי לשים סוף לשרשרת הטרגדיות שנגרמו ע"י הנשק האורגני.  
האויב שבפנים 5 הגמול
 http://moridim.me/images/large/u-8632.jpg
 אליס מתעוררת בלב המתקן החשאי ביותר של אמברלה, ככל שהיא חוקרת יותר כך היא חושפת את מסתרי עברה הסודי. בלי רשת בטחון, אליס ממשיכה לצוד את אלה שאחראים על ההתפרצות. המרדף מגיע לשיאו עם גילוי מהפכני שיכריח אותה לחשוב מחדש על כל מה שהיא חשבה שהוא נכון לעשות. אליס נעזרת בבעלי ברית חדשים וחברים ישנים. היא חייבת להלחם כדי להציל את העולם מאוכלי הבשר העויינים. הספירה לאחור החלה.
האויב שבפנים 4 החיים שאחרי
 http://moridim.me/images/large/1269.jpg
 האויב שבפנים: החיים שאחרי ממשיך מאיפה שהסרט השלישי הסתיים. מאז שהארועים של האויב שבפנים: השמדה, אליס (מילה ג'ובוביץ') משוטטת בעולם בחיפוש אחר כל הניצולים שנשארו מהתפרצות הוירוס. אליס גם באה פנים אל פנים עם היריב האמתני שלה, אלברט וואסקאר, בפעם הראשונה בסדרה. כשהיא נכנסת ללוס אנג'לס החרבה, היא מועדת לתוך הבסיס של אמברלה שמוקף על -ידי זומביים, ושם היא מתחברת עם קבוצה של ניצולים שהתחבאו בלוס אנג'לס מאז התפרצות הוירוס ועוזרת להם לשחרר עוד קבוצה שמוחזקים בבית הסוהר למעלה בינם האח של קלייר ראדפילד(אלי לרטר, גיבורים), כריס ראדפילד (וונטוורת' מילר, נמלטים)
האויב שבפנים 3 השמדה
 http://moridim.me/images/large/1250.jpg
 שנים לאחר האסון בעיר ראקון, אליס (מילה ג'ובוביץ') לבדה ובידיעה שהיא הפכה לנטל ושהיא מסכנת את כל מי שנמצא בקרבתה. היא נאבקת לשרוד ולהפיל את תאגיד אמברלה שבראשו עומדים אלברט ווסקר המרושע (ג'ייסון אומרה) ומנהל החקר דר' אייזיק (איאן גלן). באותו הזמן עושים את מסעם דרך מדבר נבדה והריסות העיר לאס ווגאס, קארלוס אוליברה (עודד פהר), אל.ג'יי. (מייק אפס), וניצולים חדשים: קיי-מארט (ספנסר לוק), קלייר רדפילד (אלי לארטר) והאחות בטי (אשאנטי). הם צריכים לשרוד במאבק נגד צבא של זומבים ויצורים מפחידים שנוצרו עקב הוירוס T שהרג מיליונים.
האויב שבפנים 2 אפוקליפסה
http://moridim.me/images/large/1249.jpg 
סרט המשך מצליח לסרט האימה משנת 2002. בסרט הראשון פגשנו את אליס כשהיא סובלת משכחה, בסרט הזה היא כבר זוכרת הכול  והסיוט עדיין לא עבר. בסרט הראשון היא ניסתה להימלט עם קבוצת לוחמים ממתקן סודי תת-קרקעי של חברת אמברלה, עכשיו היא נמצאת על פני הקרקע בעיר ראקון שנשלטת על ידי החברה. כרגע השולטים הם המתים שמהלכים ברחובות ולא נותנים צ'אנס לבני אנוש רגילים. אליס רוצה להימלט מהעיר אך הבעיה היחידה היא שהזומבים עברו אבולוציה ועכשיו הם הרבה יותר חכמים וקשה לחסל אותם. 
האויב שבפנים 1
Resident.Evil
סרט המתח שובר הקופות המבוסס על משחק מחשב מצליח בכיכובה של מילה ג'ובוביץ' ("האלמנט החמישי") ומישל רודריגז ("מהיר ועצבני"). שגיאה קטלנית בנסוי סודי גורמת להתפשטות וירוס קטלני המכלה את עובדי המעבדה והופך אותם ליצורים צמאי דם ומאיים להשמיד את אוכלוסיית העולם. צוות חילוץ מגיע לאיזור ומחפש ניצולים אך נתקל בלא מעט בעיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה