המשלח גייסון סטהטאם


המשלח 3

ג'ייסון סטאטם חוזר בחלק השלישי של "המשלח" כפרנק מרטין. הפעם הוא מועסק על-ידי פושע גאון לצאת למשימה להעביר "חבילה", החבילה הפעם היא בתו החטופה של שגריר אוקראינה.עכשיו פרנק שהוצמד אליו צמיד מעקב אלקטרוני חייב להצליח במשימה שלו או למות.
http://www.fileflyer.com/view/ZUBGZMWA8MD0CO
 
 מהיוצר של לאון וניקיטה מגיע סרט ההמשך ללהיט המפתיע. בסרט ההמשך אנו מוצאים את פרנק מרטין, המשלח המקצועי, במיאמי, שם הוא מסתבך בפרשת חטיפה של ילד, לאחר ש"חבילה" נוספת שהעביר מתגלה כחיה ונושמת (כמו בסרט הראשון שם הייתה זו בחורה קשורה). עכשיו, כשהוא מנסה להוכיח את חפותו על ידי חשיפת החוטף האמיתי, הוא נכנס עמוק לצרות מול קרטל הסמים של פלורידה. לואי לטרייה (ללא מחסום) ביים עם ג'ייסון סטאת'ם (הג'וב האיטלקי), מת'יו מודין (בירדי) ואלסנדרו גאסמאן (חמאם).
http://www.fileflyer.com/view/6VG1EIS441Y5CS
המשלח 1
 
הסרט מגולל את סיפורו של איש שתפקידו להעביר חבילות בלי לשאול שאלות. הסיפור מתחיל להסתבך ברגע ששאלות מתחילות להישאל. באחת מעבודותיו הוא צריך להעביר חבילה מאיש אמריקאי הידוע בכינוי "וול סטריט". אלא שהוא שם לב שהחבילה זזה ולכן הוא עובר על החוק שקבע לעצמו ומסתכל פנימה. שם מתגלה לו בחורה קשורה, וברור שמן התסבוכת הזו לא יהיה קל לצאת.
http://www.fileflyer.com/view/FCN5FKBH80QL9

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה