אמריקן פאי

אמריקן פאי האיחוד

"אמריקן פאי: האיחוד" הוא הפרק השביעי בסדרת קומדיות הנעורים המצליחה, והראשון מזה שבע שנים שמגיע לבתי הקולנוע.הפעם, חוזר הסרט לגיבורים המקוריים והבלתי נשכחים - סטיפלר, ג'ים, מישל וכל השאר. כל אלה כבר נעשו לאנשים בוגרים, לפחות במובן הפיזי של המילה, אם כי לא בטוח שגם מבחינה מנטלית. כולם נפגשים מחדש לרגל פגישת המחזור של התיכון שלהם, שמזמנת לנו את התפריט הקבוע של "אמריקן פאי": כלומר, הרבה הומור גס.
http://www.fileflyer.com/view/gZQSDAx
אמריקן פאי 8 במכה אחת

אריק (סטיב טולי) הוא שחקן גולף מוכשר שהוא גם סטודנט בעל תואר ראשון במכללה.
לאחר שהפסיד בהתערבות בגולף לחבריו המנתחים "שלו" (דיוויד אליסון & דין קמרון),
אורח החיים של אריק נעצר כשהוא נפצע, מאבד את חברתו, ואת כל כישרונות הגולף
http://www.fileflyer.com/view/plVYdBz
אמריקן פאי 7
 http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_5860_1298480621_18_thumbnail_big.jpg
 10 שנים לאחר סרט ה"אמריקן פאי" הראשון, שלושה בתולים-חסרי-מזל חדשים מגלים את התנ"ך המוחבא בסיפרייה של בית הספר התיכון "איסט גריי פולס". אך לרוע מזלם, הספר הרוס, עם עצות לא שלמות. התנ"ך מוביל אותם למסע מצחיק לאבד את בתוליהם.
mp4-fileflyer
אמריקן פאי 6
 alt
 סרט שישי בסדרת הקומדיות המטורפות "אמריקן פאי" וסרט שלישי בסדרת הספין-אופים של הטרילוגיה המקורית. הסרט השישי הינו המשך ישיר לסרט החמישי ועוסק שוב באריק סטיפלר (ג'ון וייט), בן דודו של סטיב סטיפלר מהסרטים המקוריים, שכעת, ביחד עם חבריו ריאן וקוז, נשבעים אמונים לאחוות ה"בטא האוס" של הבן הדוד דווייט סטיפלר (סטיב טאלי), כשהם מתחילים את הלימודים בקולג'. הכל נראה טוב ויפה עד שאחוות החנונים מאיימת על דווייט ואחוותו להפסיק את ההוללות, וחברי הבטא נאלצים לעמוד על שלהם ולהילחם. כמו שני סרטי הספין-אוף הקודמים בסדרה (מחנה התזמורת, המרוץ בעירום), גם הסרט הזה ייצא ישירות ל-DVD מיד לאחר חג המולד האמריקאי, ובשנה הבאה צפוי לצאת סרט נוסף בסדרה.
mp4-fileflyer
למחשב-fileflyer
אמריקן פאי 5
 alt
 הסרט הזה יתמקד על אדם סטיפלר (סטיב טיילי), אחיןן של מאט וסטיב(שון וויליאם סקוט ששיחק בשלושת הסרטים הראשונים), צעיר שלא מעניין אותו כלום חוץ מיחסים הפראיים שלו. חבריו מתברר התעקשו שלא יעשה זאת, אבל למרות זאת הוא נכנס למעונות של הקולג' ושיחק איתם משחק שנקרא "לרוץ ערומות" מסביב מתחם הקולג'.
 http://www.fileflyer.com/view/c4j8aAi
אמריקן פאי 4
 alt
היכונו לעוד פרוסת בידור של אמריקן פאי. בקומדיה החדשה אחיו הצעיר של סטיפלר נשלח שלא מרצונו למחנה קיץ של התזמורת שם הוא נקלע לשרשרת סיטואציות מטורפות הכוללות מצלמות נסתרות ומדריכות לוהטות. אך כשהוא מתאהב באליז, הוא נאלץ להרגיע את דרכי הסטיפמייסטר גם במחיר של תוצאה מבדרת במיוחד. אביו של ג'ים (יוג'ין לוי) חוזר בתור מדריך במחנה המנסה לייעץ לאחיו הצעיר של סטיפלר כיצד לחזור למסלול. סצנות מטובלות בהומור, מין ובידור.
http://www.fileflyer.com/view/ceaGDA8
אמריקן פאי 3
 alt
 לאחר תקופת הנעורים וסיום הקולג' של החבורה הצעירה עומד ג'ים בפני נישואין למישל, המשפחה והחברים מגיעים לעזור בהכנות לחתונה, רק שבדרך מתחילות הבעיות כאשר סטיפלר ופינץ' פוגשים באחותה של מישל, קיינדס, השניים מחזרים אחריה כאשר סטיפלר הופך פתאום לגבר צדיק, חכם וצנוע ולעומת זאת פינץ' הופך ל"ילד הרע", מה שגם גורם לג'ים ומישל הרבה דאגות. בהמשך הסרט מארגנים סטיפלר והאחרים מסיבת רווקים עם חשפניות ועוד כמה פאשלות מצחיקות.
אמריקן פאי 2
 
 אחרי שנתם הראשונה במכללה, החבר'ה מתאחדים לעוד קיץ של הנאה. ג'ים ממשיך במסעו לעצמאות מינית בחיפוש אחר עזרה אצל הדייט הישנה שלו, מישל, אחרי שיחה בלתי צפויה מנדיה שמתכננת לבקר אותו. בינתיים, קווין וויקי מוצאים את עצמם במצב מבוכה אחרי שהיו פרודים במשך שנה. אוז חייב להתמודד עם הקשר המרוחק, כשהת'ר שמה פעמיה לצרפת כדי ללמוד שם
 http://www.fileflyer.com/view/A48mjBN
אמריקן פאי 1
http://www.subscenter.org/static/cache/images/movies/posters/movie_125_1298481675_42_thumbnail_big.jpg
החיפוש הפרוע והמצחיק של הפולחן הכי מבוקש ולעיתים הכי מביך בתקופת ההתבגרות ידוע יותר כאבדן הבתולים. בקומדיה המטורפת החדשה, קבוצת חברים, שנשבר להם להיות אלה שעוד לא "עשו את זה" הולכים לקבל שיעור מאלף על החיים, האהבה והליבידו בדרכם לבגרות. חסרי ניסיון לחלוטין , אבל עם הרבה הורמונים משתוללים, הבחורים מנסים כל אחד בדרכו להשיג תוצאות עם המין השני. גם הבנות לוהטות- אבל מתביישות, ומנסות להתנהג בצורה קולית רומנטית.
http://www.fileflyer.com/view/d3lhjAY

10 תגובות:

  1. אמריקן פאי 3 ו4 ו6 לא יורדים ותודה רבה יעקב עשור

    השבמחק
  2. תודה רבה יעקב

    השבמחק
  3. אתה יכול לעדכן את הסרטים כי זה רושם שזה רכיב ישן ואי אפשר להוריד

    השבמחק
  4. את 1,2,3,4,5,6

    השבמחק
  5. רק 6,7,8 עובדים כל השאר רשום שצריך משתמש פרמיום כי זה רכיב ישן

    השבמחק
    תשובות
    1. הם עובדים רק צריך להשים קוד
      קוד: הולכים לקיוסק שמים בטלפון של שקלים שקל מתקשים ל 01344323323
      מחכים חצי דקה ויש לך קוד

      מחק
  6. Everyone loves what you guys are up too. Such clever work and exposure!
    Keep up the superb works guys I've incorporated you guys to our blogroll.


    my web-site ... programming interview questions practice

    השבמחק
  7. Truly when someone doesn't be aware of afterward its up to other visitors that they will help,
    so here it occurs.

    Here is my site :: free backup software reviews

    השבמחק