בלתי נשכחים

בלתי נשכחים 3
http://www.seret.co.il/images/movies/TheExpendables3/TheExpendables31.jpg
 ברני רוס (סטאלון) וצוותו יוצאים הפעם להילחם בקונרד סטונבנקס (מל גיבסון), אשר היה שותף להקמתם של 'הבלתי נשכחים'. סטונבנקס, שחמק מידי ברני רוס פעם אחת, רוצה לחסל אותו. ברני מחליט שעליו לרענן את הצוות עם דם טרי וחדש והוא שוכר שכירי חרב נוספים למשימה, מהירים ומודרניים, אשר משימתם היא לחסל את סטונבנקס וצוותו, מה שמקשה נורא על 'הבלתי נשכחים' מאחר שסטונבנקס מכיר את ברני רוס היטב.
סילבסטר סטאלון, גייסון סטהטאם, גט לי, דולף לונדגרן, ברוס וויליס, ואן דאם, צאק נוריס
בלתי נשכחים 2
בלתי נשכחים 2" הוא פרק נוסף בסדרת סרטי הפעולה המאגדת את גדולי כוכבי הפעולה הוותיקים. בעוד בסרט הקודם ארנולד שוורצנגר וברוס וויליס הגיחו רק לכמה שניות וכל כובד המשקל הוטל על כתפיו של סילבסטר סטאלון, הרי שהפעם שני חבריו משכבר הימים כבר ממלאים תפקיד מרכזי בעלילה. כמו כן, בצדם יככבו שני שחקני חיזוק מנוסים נוספים - צ'אק נוריס וז'אן קלוד ואן דאם. חוץ מזה, ג'ייסטון סטיית'ם וג'ט לי עדיין כאן, כמו גם כמה מן המרביצנים האחרים שכיכבו בפרק הקודם, למשל טרי קרוז ורנדי קוטור. חלק מאלה משחקים את הטובים בסרט, חלק אחר את הרעים, וברור כי העימות ביניהם יהיה קרב ענקים.
http://www.fileflyer.com/view/bYEzUCU
סילבסטר סטאלון, גייסון סטהטאם, גט לי, דולף לונדגרן, סטיב אוסטין, ברוס וויליס 
בלתי נשכחים 1
http://msc.walla.co.il/archive/786833-5.jpg
הסרט עוקב אחר קבוצת שכירי חרב אשר נשלחים למדינה בדרום אמריקה על מנת להדיח את הרודן האכזרי אשר שולט בה בעוד שהסי.איי.איי בעקבותיהם. עד כה, הבטיחו את הופעתם בסרט הם: ג'ט לי, ברוס וויליס, ג'ייסון סתאטהם, סילבסטר סטאלון, דולף לונדגרן, מיקי רורק, אריק רוברטס, דני טרג'ו וארנולד שוורצנגר.
http://www.fileflyer.com/view/xJghHCe

19 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. למנהל האתר יש לך אחלה אתר עם תוכל בבקשה לסדר את יומני הערפד 3 כי אי אפשר ליראות אותם מאייפון אני מאוד מודה לך בכל מיקרא עם תוכל להחזיר לי תשובה , אחלה אתר תמשיך לעלות !!!

    השבמחק
  4. עונה 3 ביומני הערפד כל הפרקים לא עובדים חוץ מי פרק 20 21 שהם הסיום של העונה אני ישמח אם תתקן את הפרקים ותודה שהחזרת לי תשובה ! 

    השבמחק
  5. בדקתי והכול נראה בסדר אפשר להוריד
    יכול להיות שהיה בעיה זמנית בשרתים תבדוק עוד הפעם..

    השבמחק
  6. אני בודק כבר חודש עם לא יותר והשרתים לא עבדו אני אומר לך שיש בעיה שמה אם תוכל לנסות לתקן את השרתים של הפרקים אני יודה לך מאוד יומטוב

    השבמחק
  7. תנסה ממכשיר אחר אולי
    כי זה לא בעיה בלינקים

    השבמחק
  8. הסרט לא עובד אני ישמח אם תסדר את זה

    השבמחק
  9. הסרט לא עובד אני ישמח אם תסדר את זה

    השבמחק
  10. למנהל האתר אני עד אחשב היתכתבתי איתך אבל נשבע שהשני ההודעות האחרונות זה לא אני אני זה yakov רק באנונימי הינה אתה רואה זה לא רק אני שמותלונן ובצדק ואני עוד פעם ישמח עם תנסה לתקן את הפרקים

    השבמחק
  11. למנהל האתר זה נכון הפרקים של יומני הערפד 3 לא עובדים חוץ מהאחרונים

    השבמחק
  12. למנהל האתר שבוע טוב תוכל אז לסדר את יומני הערפד עונה 3 ,לילה טוב

    השבמחק
  13. תעלה לנו בבקשה את בלתי נשכחים 2 באיכות טובה תודה..

    השבמחק
  14. תודה אחי על הקישור אבל יש מצב באיכות יותר טובה???

    השבמחק
  15. ישראל יש לך אתר בן זונה כריש אמיתי כל אחד עם הדרישות אנשים קודם כל תודה על המאמץ אני יודע מה זה זה דורש המון זמן ישראל אתה ענק תודה תמשיך לעלות לנו דברים יפים דש לדוד

    השבמחק
  16. איך אפשר להוריד בלתי נשכחים 3?????

    השבמחק
    תשובות
    1. זה דחוףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מחק
    2. איך אפשר להוריד בלי תשלום???

      מחק